مدیر کل استاندارد بوشهرگفت: آزمایشگاه‌های استاندارد استان بوشهر با داشتن ظرفیت بالا به عنوان مرکز آزمایشگاه‌های قطب جنوب کشور معرفی شده است.
کد خبر: ۴۸۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 30 August 2017
مدیرکل استاندارد استان بوشهر  ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان اداره استاندارد دیلم، با اشاره به نقش مهم استاندارد در توسعه و پیشرفت جامعه اظهار داشت: استاندارد در همه عرصه‌های جامعه در راستای توسعه و پیشرفت نقش مهم و تاثیرگذاری کرد.

محمد رحیم بهره مند با اشاره به تدوین استانداردها در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: استاندارد در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه‌های استاندارد در عرصه‌های تخصصی مختلف فعالیت می‌کند، تصریح کرد: آزمایشگاه‌های استاندارد استان بوشهر با داشتن ظرفیت بالا به عنوان مرکز آزمایشگاه‌های قطب جنوب کشور معرفی شده است.

مدیرکل استاندارد بوشهر، با اشاره به لزوم توسعه دستگاه‌های نظارتی و حمایتی در شهرستان‌ها تاکید کرد: اگر ما داعیه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و نظارت بر ایمنی و سلامت کالاهای مورد مصرف مردم را داریم، باید دستگاه‌های نظارتی و حمایتی مربوطه را در تمام شهرستان‌ها دایر کنیم. وجود دستگاه‌های نظارتی، زمینه ساز توسعه و آبادانی جامعه است. همزمان با هفته دولت طرح استاندارد دیلم با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد ریال افتتاح شد.

فرماندار شهرستان دیلم نیز با تاکید بر نقش مهم اداره استاندارد در ارائه خدمات به جامعه افزود: بهره برداری از اداره استاندارد دیلم سبب  تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به مردم می‌شود.

حسن اسماعیلی اظهار داشت: پایان امسال، بخش فنی و آزمایشگاهی این اداره از محل اعتبارات ملی تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. ساختمان اداره استاندارد دیلم در محیطی به مساحت 200 متر مربع با اعتبار 3 میلیارد ریال ساخت و مورد بهره برداری قرار گرفت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار