مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: انقلاب فرهنگی امام باقر (ع) مهر بطلانی بر عقاید و افکار انحرافی بود.
کد خبر: ۴۸۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 30 August 2017
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه شنبه در جمع مسئولین استان بوشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امام محمد باقر علیه السلام اظهار داشت: حضرت امام محمد باقر علیه السلام دارای ویژگی های منحصر به فردی بودند و از خصوصیات و ویژگی‌های آن حضرت مبارزه آگاهانه با نحله ها و فرقه های انحرافی بود.

وی ادامه داد: آن حضرت در مقابل جریانات مختلف فرهنگی که در جهت انشقاق صفوف مسلمین تلاش می‌کردند ایجاد جبهه فرهنگی بود که این جبهه فرهنگی که امام محمد باقر (ع) بنا نهاد و جرقه آن را زد همانند سرچشمه ای برای هدایت جامعه بشری قرار گرفت که نهرهای فراوانی از این چشمه جوشان شکل گرفت.

سروستانی افزود: بعد از قرن‌ها امروز انقلاب اسلامی حاصل خدمات امام باقر علیه السلام است که با مقاومت و استکبار ستیزی در حال تنومند سازی درخت اسلام است.

وی تصریح کرد: امام محمد باقر (ع) توانست هوشیارانه انقلاب فرهنگی ایجاد کند که تبدیل به مهر بطلانی بر عقاید انحرافی و سدی در مقابل افکار انحرافی شد.

سروستانی اضافه کرد: حوزه های علمیه ای که امروز مایه خیر و برکت هستند و علمای بزرگی که برای مردم نعمت اند و در غیاب امام عصر (عج) عهده‌دار امور دینی مردم هستند به برکت خدمات امام باقر ایجاد شده اند که مظلومانه به شهادت رسید.

وی گفت: بر همه ما لازم است با معارف ارزشمند حضرت امام محمد باقر (ع) آشنا شویم و معارف آن حضرت را سرلوحه زندگی قرار دهیم تا زمینه سعادت و خوشبختی خود را فراهم کنیم . جامعه ای که به سمت و سوی معرفت و تبعیت از اهل بیت باشد جامعه ای موفق و سربلند است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار