معاون شرکت آب وفاضلاب روستایی استان بوشهر گفت:طرح آبرسانی روستای حوزه شمالی شهرستان دشتستان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 30 August 2017
علی کرمپور ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای حوزه شمالی شهرستان دشتستان با اشاره به ویژگی‌های این طرح در تامین آب آشامیدنی ساکنان روستاهای دشتستان اظهار داشت: این پروژه درحال حاضر در سطح 10 روستای دشتستان با تعداد 377 خانوار و یک‌هزار و 352 نفر جمعیت اجرا شده است.

وی با بیان اینکه منبع تامین آب این پروژه چاه‌های موجود در منطقه و خط آبرسانی بوشهر است تصریح کرد: این پروژه با 15 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده که با بهره‌برداری از آن  دسترسی ساکنان 10 روستای شمالی دشتستان به آب آشامیدنی بهداشتی و سالم تسهیل شد.

فرماندار دشتستان نیز در این آئین با  اشاره به نقش مهم آب در حیات انسان و پیشرفت جامعه افزود: آب امروز به واسطه جایگاه مهمش نقشی حیاتی برای خانوارها دارد تا جایی که حتی تصور نبود آب نیز برای خانواده امکان پذیر نمی‌باشد.

ارسلان زارع افزود: با این شرایط به منظور تامین آب پایدار یکی از راهکارهای اساسی صرفه جویی است که این مهم باید همواره در دستور کار خانوارها باشد.

وی با تقدیر از فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر بر توجه به بازسازی شبکه آبرسانی تاکید کرد و  گفت: یکی از راه‌های تامین پایداری آب نوسازی و بهسازی شبکه‌های انتقال آب به شمار می‌رود که در این راستا تاکنون اقدامات خوبی از سوی این شرکت انجام گرفته است.

فرماندار دشتستان با تاکید بر مدیریت مصرف آب از سوی مشترکان آب بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع تامین در کشور و نیز استان بوشهر از روستاییان تقاضا می‌شود در مدیریت مصرف بهینه آب تلاش  کنند  ودستگاه‌های خدمات رسان در امر آبرسانی را یاری کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار