رئیس پلیس استان بوشهر گفت: در سه عملیات هماهنگ در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش نیروی انتظامی عسلویه ۱.۸ تن تریاک در عسلویه کشف شد.
کد خبر: ۴۸۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 22 August 2017
سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران در عسلویه  با تاکید بر مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوادگران مرگ برنامه مدونی در دستور کار پلیس قرار دارد به گونه‌ای که بر تمام اوضاع اشرافیت دارد.

وی با اشاره به رصد 24 ساعته اطلاعاتی پلیس، در زمینه فعالیت قاچاقچیان تصریح کرد: در برخورد قاطع با سوداگران مرگ ماموران نیروی انتظامی استان شبانه‌روز در حال فعالیت هستند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف  1.8 تن مواد مخدر در شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد:  با تلاش ماموران انتظامی شهرستان عسلویه در 72 ساعت گذشته یک تن و 828 کیلوگرم تریاک کشف شد.

عباس‌زاده با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی در محل تخلیه مواد مخدر در روستای بنود شهرستان عسلویه گفت: یک تیم ویژه متشکل از ماموران انتظامی، پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شد و یک دستگاه خودرو زانتیا حامل 760 کیلوگرم تریاک توقیف و سه قاچاقچی دستگیر شد.

وی با اشاره به عملیات مرحله دوم بیان کرد: در این مرحله با رصد اطلاعاتی خورو سواری پاترول حامل 636 کیلوگرم تریاک در محور روستای کنارخیمه در شهرستان عسلویه توقیف شد.

رئیس پلیس استان بوشهر به مرحله سوم این عملیات پرداخت و افزود: در این مرحله یک دستگاه پژوه پارس توقیف و مقدار 372 کیلوگرم تریاک کشف و در بازرسی از منزل قاچاقچی 57 کیلوگرم تریاک کشف شد و سه نفر دستگیر شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار