مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود ۷ میلیارد ریال گوشت قربانی و کمک نقدی در عید سعید قربان در اختیار کمیته امداد استان بوشهر قرار گیرد که بین مددجویان این نهاد توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۸۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 22 August 2017
احمد لطفی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های عید سعید قربان با تاکید بر توجه به رسیدگی به محرومان و نیازمندان اظهار داشت: در راستای حل مشکلات محرومان و نیازمندان راهکارهای مختلفی تدوین و با مشارکت مردم و مسئولان استان بوشهر اجرایی می‌شود.

وی با تبریک عید سعید قربان، این روز را روز بندگی انسان در مقابل خداوند متعال یاد کرد و افزود:عید سعید قربان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی و نمادی از زیر پا گذاشتن نفس در راه کسب رضایت الهی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به توزیع نذورات قربانی با مشارکت دامپزشکی، جهاد کشاورزی و حج و زیارت خاطر نشان کرد: عید سعید قربان سال قبل مردم خیر و دین‌دار استان بوشهر مشارکت همه جانبه‌ای داشتند به‌گونه‌ای که 3.5 میلیارد ریال از نذورات مردم بین نیازمندان توزیع شد.

لطفی، با اشاره به اینکه در استان بوشهر بیش از 27 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستندگفت: بیش از 50 درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر خانواده‌های بی سرپرست تشکیل می‌دهند.

وی با تاکید بر همکاری بر تویع نذورات مردم استان بوشهر بین نیازمندان تصریح کرد: در روز عید سعید فطر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان بوشهر آماده همکاری و دریافت نذورات و قربانی‌های مردم نیکوکار و حجاج هم استانی را دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از تامین 2 برابر نذورات عید قربان مردم استان بوشهر نسبت به سال گذشته خبر داد و  گفت: پیش‌بینی می‌شود 7 میلیارد ریال گوشت قربانی و کمک‌های نقدی در عید سعید قربان در اختیار کمیته امداد استان بوشهر قرار گیرد که بین مددجویان این نهاد توزیع می‌شود.

لطفی، با تاکید بر اجرای طرح اکرام ایتام تصریح کرد: در عید سعید قربان ، پایگاه‌های نیکوکاری استان بوشهر، اقدام به  جذب حامی برای فرزندان ایتام و نیازمند خانواده‌های تحت حمایت امداد در قالب طرح های اکرام ، محسنین می‌کنند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود در عید سعید قربان امسال با حضور پررنگ مردم خیر و نیکوکار استان کمک‌ها افزایش بیشتری داشته باشد تا در آستانه سال تحصیلی مشکلات نیازمندان برطرف کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار