رئیس پلیس دشتی گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی شهرستان دشتی، ماه گذشته افزون بر ۱.۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف شد و ۱۶ نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۸۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 22 August 2017
سرهنگ جهانبخش صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتی با اشاره به اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی زمینه تشدید مبارزه با قاچاق کالا را فراهم کرده است اظهار داشت: در این راستا با همکاری و مشارکت مردم، فضای شهرستان دشتی برای قاچاقچیان ناامن شده است.

وی با بیان اینکه محورها و مناطق مختلف شهرستان دشتی تحت رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد افزود: کالاهای خارجی، فاقد پروانه گمرکی و مجوز قانونی معتبر قاچاق محسوب و توقیف می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان دشتی با اشاره به کشف کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی دشتی خاطر نشان کرد:  ماموران انتظامی شهرستان دشتی در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق اقدام به اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی به شهرستان دشتی کردندکه در این راستا انواع کالاهای قاچاق شامل کولرگازی دوتکه، آب‌سردکن، لباسشویی، تلویزیون، برنج با مارک خارجی کشف شد .

سرهنگ صیادی با بیان اینکه همه کالاهای کشف شده فاقد پروانه و مجوز معتبر قانونی بود تصریح کرد: پس از استعلام از مراجع مربوطه مشخص شد تمامی کالاهای مکشوفه فاقد مجوز قانونی بوده که به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان پس از بارگیری قصد داشتند اقلام مکشوفه را وارد بازار مصرف کنند تصریح کرد: در این زمینه 16 نفر متهم دستگیر شد و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تمامی کالاهای قاچاق تحویل اداره تعزیرات حکومتی دشتی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار