نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهدا در جنگ تمام مشکلات را به جان خریدند به همین دلیل نماد صبوری و استقامت هستند.
کد خبر: ۴۸۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 22 August 2017
آیت‌الله صفایی بوشهری دوشنبه شب در مراسم یادواره ۱۳۸ شهید گمنام استان بوشهر و وداع با شهدای گمنام، اظهار داشت: شعار ملائک برای شهدا این است که هیچ خوفی از آینده خود نداشته باشید بخاطر اینکه شما از امتحان سربلند بیرون آمدید.

صفایی بوشهری خطاب به حضار در مراسم، گفت: شما در کنار شهدا در بهشت بوده و شهدا مهمانان خداوند از عرش کنار شما هستند.

وی با تاکید بر اینکه کار و همه امور دینداران پر استقامت و مقاوم در برابر دشمنان بویژه شهدا و امور شهدا با خداوند است، افزود: برای این است که تجلی شهدا را در این دنیا می‌بینید و در آخرت نیز قدرت شفاع آنها را خواهید دید.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: شفاعت و عنایت شهدا به جامعه آنچنان است که وجودشان در هر فضایی عطر بهشت، عرش و مهمانی خداوند می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه هر کسی می‌خواهد در مسیری موفق باشد باید صبر داشته باشد، تصریح کرد: شهدا در جنگ تمام مشکلات را به جان خریدند به همین دلیل نماد صبوری و استقامت هستند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه اگر بخواهی در راه خدا قدم برداری، جهاد کنی و بجنگی باید فقر در راه خدا را دوست داشته باشی، گفت: اگر در کنار هم باشیم دشمن نمی‌تواند لطمه‌ای به ما بزند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار