مراسم شب وداع با پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در حسینیه صاحب الزمان(عج) عسلویه برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 20 August 2017
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه شنبه شب در این مراسم اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند؛ این شهدای عزیز با خدای خویش معامله کرده و در راه خدا از ارزشمندترین چیز یعنی جانشان گذشتند و عزت و سربلندی را به ملت ایران ارزانی داشتند.

حجت الاسلام میرشکاری از حضور مردم در این مراسم قدردانی کرد و افرود: مردم  همت کردند که در این هوای گرم به استقبال شهدا آمدند و دین خود را ادا کردند. قطعاً خداوند این عمل خیر شما  را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی اضافه کرد: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر ولایت گام برداریم که ولایت مداری سیره عملی شهدا بوده است و همه شهدا در وصیت نامه هایشان به ما  سفارش می کردند که امام و رهبر خود را تنها نگذاریم؛ این وصیت مسئولیت ما را برای حفظ انقلاب سنگین تر کرده است که راه شهدا را گم نکنیم و بتوانیم ادامه دهنده این راه نورانی باشیم.

در ادامه این مراسم سردار عبودزاده از جانبازان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در سخنانی از حضور باشکوه مردم عسلویه در این مراسم تقدیر کرد و با نقل خاطراتی گوشه هایی از تلاش گروه های تفحص در خاک عراق و مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای تفحص و شناسایی پیکر مطهر شهدا بیان داشت.

در پایان مراسم یکی از مداحان مرثیه سرایی و نوحه خوانی کرد و مردم در کنار پیکر مطهر شهدا به عزاداری پرداختند.

پیکر مطهر این ۳ شهید خوشنام عصر یکشنبه با حضور پر شور مردم شیعه و سنی شهرستان عسلویه در مرکز دهستان اخند تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار