رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از انجام ۱۵ گشت مشترک از واحدهای صنفی در سال جاری خبر داد و گفت: با واحدهای متخلف برخورد می شود.
کد خبر: ۴۸۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 20 August 2017
شهسوار قائدی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از اصناف اظهار داشت: طی انجام گشت مشترکی از واحدهای آب تصفیه کن در شهر برازجان و دهقاید بازرسی و بازدید به عمل آمد.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان اظهار داشت: واحدهای صنفی آب تصفیه کن از واحدهای مورد نیاز آب شرب مردم محسوب می شود که با توجه به کمبود آب شرب در تابستان اهمیت ویژه ای برای مردم دارد.

وی افزود: مردم از واحدهای صنفی که پروانه کسب دریافت کرده اند آب شرب مورد نیاز خود را تامین کنند.

شهسوار قائدی از انجام ۱۵ گشت مشترک با ادارات مختلف از ابتدای سالجاری خبر داد و بیان داشت: اداره صنعت، معدن وتجارت به همراه شبکه بهداشت، جهادکشاورزی، تعزیرات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی و اتاق اصناف همواره در گشت های مشترک طی برنامه های مدون واحدهای صنفی شهرستان را مورد بازرسی و بازدید قرار می دهند.

وی تصریح کرد: در گشت های مشترک علاوه بر بررسی تخلفات صنفی در صورت لزوم نسبت به جمع آوری کالاهای قاچاق، تاریخ مصرف و بی کیفیت نیر اقدام خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان از شهروندان خواست تا موارد تخلف واحدهای صنفی را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ گزارش دهند تا در اسرع وقت توسط بازرسان اداره پیگیری شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار