فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ترس و وحشت استکبار از پاسداران را خدا در دل آنها ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۸۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 20 August 2017
سردار علی رزمجو شنبه شب در نشست هم‌اندیشی با کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه امروز دشمن تمام امکانات و ابزار خود را در عرصه‌های مختلف برای براندازی نظام بسیج کرده، اظهار داشت: اگر تلاش و ایثارگری‌های پاسداران در خاکریزهای سوریه و عراق نبود قطعا کشور در حال حاضر با یکسری از ناملایمات دورنی روبرو بود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه هنر سپاه قدس این است که دشمن را در بیرون از مرزها متوقف کند، تصریح کرد: هنرنمایی رزمندگان اسلام در دفاع از مکتب با ایثار و از خودگذشتگی و شهادت رقم می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه پاسداران باید در تخصص‌های خود حرفه‌ای باشند، افزود: به زانو در آوردن استکبار از رئیسعلی تا نبرد خلیج فارس از دست بشر عادی خارج بود اما این امدادهای غیبی این امکان را فراهم کرد.

رزمجو با اشاره به اینکه هر زمان که پاسداران از آمادگی لازم برخوردار بوده‌اند دشمنان در نبردهای دریایی به عقب رانده‌ایم، گفت: ترس و وحشت استکبار از پاسداران را خدا در دل آنها ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی در قلعه رفیعی از عزتمندی و اقتدار مبنی بر ارزش‌های الهی بر مقیاس‌های جهانی قرار دارد.

رزمجو با تاکید بر اینکه حاصل این عزت از ایثار و شهادت‌طلبی رزمندگان و تلاش‌های نیروهای مسلح و سپاه است، ادامه داد: ملت ایران این عزت و سربلندی را به ثمن بخس نخواهند فروخت.

وی به پیشینیه افتخارات سپاه اشاره کرد و گفت: سپاه نیرویی از متن انقلاب و با مشارکت مردم  بوجود آمده و کسانی که خودشان با رهبری امام(ره) انقلاب بوجود آوردند خودشان نیز از آن دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه پیشینیه روحیه دفاع از خاکریزهای اسلام و انقلاب در کارنامه سپاه برای همه هویدا و روشن است، افزود: پاسداران در دوران جنگ و بازدارندگی دشمنان از حمله به انقلاب اسلامی حضور چشم‌گیر داشته و دارند.

رزمجو با اشاره به اینکه ماموریت‌هایی که برای سپاه تعریف شده دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است، بیان داشت: انقلاب از هر سمت و سویی مورد هجوم دشمنان قرار گیرد سپاه با اقتدار تمام وارد صحنه شده و رفع خطر می‌کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار