رئیس بهره برداری پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: میزان فلرینگ در پالایشگاه اول پارس جنوبی از ۲۳.۹۰۸ میلیون متر مکعب در ۴ ماه نخست سال گذشته با کاهش ۵۲ درصدی در ۴ ماه امسال به ۱۱.۴۷۶ میلیون استاندارد متر مکعب رسید.
کد خبر: ۴۸۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 20 August 2017
سید بهروز حیدری بعدازظهر امروز در نشست بررسی تولیدات پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با اشاره به اینکه تولیدات گاز در پالایشگاه چهارم با تلاش متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش یافته است اظهار داشت: در 4 ماه  نخست امسال بیش از 3.190 میلیارد استاندارد مترمکعب گاز در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شد.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه اول مجتمع  پارس جنوبی از تولید میعانات گازی در این پالایشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش و در سایه‌ همدلی متخصصان و کارکنان پالایشگاه اول در 4 ماه نخست امسال افزون بر 3 میلیون و 350 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه تولید و صادر شد.

حیدری با بیان اینکه تولید روزانه متوسط پالایشگاه اول در 4 ماهه امسال 27.5 میلیون استاندارد متر مکعب در روز است افزود: طرح اقتصاد مقاومتی در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی عملیاتی شده که افزایش تولید گاز و محصولات جانبی نشان از این مهم دارد.

 وی با اشاره به کاهش میزان فلرینگ در پالایشگاه اول پارس جنوبی تصریح کرد: میزان فلرینگ در پالایشگاه اول پارس جنوبی از 23.908 میلیون متر مکعب در 4 ماه نخست سال گذشته با کاهش 52 درصدی در 4 ماه امسال به 11.476 میلیون استاندارد متر مکعب رسید.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه اول مجتمع  پارس جنوبی به تولید دیگر محصولات در پالایشگاه اول پرداخت و  اظهار داشت: متوسط میزان تولید گوگرد مایع روزانه 116 تن برآورد شده که در 4 ماه نخست امسال افزون بر 12 هزار تن گوگرد دانه بندی در پالایشگاه اول تولید شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار