مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش بوشهر کمبود نیروی انسانی است به‌طوری که برای سال تحصیلی جدید با کمبود ۱۸۰۰ نفر نیروی انسانی مواجه هستیم.
کد خبر: ۴۸۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 20 August 2017
ناصر کرمی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای پروژه مهر در مدارس استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در مدارس استان بوشهر، تلاش می‌شود پروژه مهر در تمامی مدارس استان بوشهر همزمان افتتاح شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه مهر همزمان با بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود افتتاح پروژه مهر در استان بوشهر همزمان با روز بازگشایی مدارس باشد چرا که به موقع شروع کردن سال تحصیلی حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از کمبود نیروی انسانی در استان بوشهر خبر داد و افزود:  یکی از دغدغه‌های امسال آموزش و پرورش استان بوشهر کمبود نیروی انسانی است به طوری که برای سال تحصیلی جدید 1800 نفر نیروی انسانی کمبود داریم.

کرمی با بیان اینکه بیش از 90 درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی استان بوشهر ثبت نام شده‌اند، گفت: به سبب انتخاب رشته، ثبت نام دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان و متوسطه دوم به میزان  قابل قبول خود نرسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خواستار تسریع در ابلاغ اعتبار تعمیر و تجهیزات مدارس شد و تاکید کرد:  برای بازگشایی مدارس در اول مهر انتظار همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها داریم ضمن اینکه از همکاری آنان در سال‌های  تحصیلی گذشته قدردانی می‌‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار