مراسم تجلیل از ۱۴ آزاده سرافراز شهرستان دیر با حضور باشکوه مردم و مسئولان در مسجد صاحب الزمان شهر دوراهک، برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 19 August 2017
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر جمعه‌شب در این مراسم ضمن تبریک سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی، گفت: آزادگان  اسطوره‌های صبر و مقاومت در جامعه هستند.

داریوش محمدی با بیان اینکه آزدگان سندهای افتخار و عزت‌مندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: آزادگان در سال ۶۹ با ورود سرافرازانه خود به خاک ایران اسلامی شور و نشاط قابل توجهی را به کشور و مردم بخشیدند و فضای معنوی، همراه با امید به جامعه تزریق شد و آنها به عنوان الگوی صبرو بردباری برای مردم به ویژه جوانان قرار گرفتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسیر شهید مدافع حرم شهید محسن حججی گفت: تحمل دوران سخت و طاقت‌فرسای اسارت و استواری در حفظ ارزش‌ها موجب خلق حماسه جاویدان این عزیزان شده که در تاریخ ماندگار خواهد شد.


مسئولان قدردان آزادگان باشند

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک که از  آزادگان سرافراز ۸ سال دفاع مقدساست، در این مراسم گفت: آزادگان سرافراز باید در استوار ماندن در این راه پیام آوری برای انقلاب اسلامی و مسئولان نیز باید قدردان آنان باشند.

حسن دوراهکی افزود: روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند.

دوراهکی اظهار داشت: آزادگان توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف کنند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.


مجاهدت آزادگان فراموش‌نشدنی است

شهردار دوراهک نیز در این مراسم گفت: مجاهدت‌ها، استقامت‌ها و بزرگ منشی‌های آزادگان عزیز برای همیشه در تاریخ افتخارات این کشور ماندگار است.

هوشنگ احمدی آزادگان را شهدای زنده نامید و اظهار داشت:امروز صلابت،اقتدار،امنیت ، آسایش و آرامش کشور،نظام و مردم به برکت خون شهدا،ایثارگری‌ها و وجود ارزشمند آزادگانی بود که ارزش‌های انقلاب اسلامی را زنده و جان دوباره‌ای بخشیدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار