مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، اردوهای جهادی، جشنواره‌های علمی، ورزشی و فرهنگی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات آن تامین شد.
کد خبر: ۴۸۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 19 August 2017
مهراب کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر، با بیان اینکه بیش از 70 درصد دانش آموزان استان بوشهر عضو سازمان بسیج دانش‌آموزی هستند اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر در همه مدارس این استان فعالیت می‌کند و در 19 حوزه مقاومت بسیج و 2 هزار واحد مقاومت دانش‌آموزی برنامه‌های تدوین شده اجراء می‌شود.

وی تاکید کرد: بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر در طول سال برنامه‌های متنوعی در مدارس این استان برگزار می‌کند که مورد استقبال دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر به اجرای طرح یاوران ولایت پرداخت و با بیان اینکه این طرح در راستای تربیت کادر نیروی تراز انقلاب اسلامی اجرا می‌شود افزود: طرح یاوران ولایت یکی از برنامه‌های کاربردی سازمان بسیج دانش‌آموزی است که در راستای کادرسازی و تربیت  کادر نیروی تراز انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

کیانی با بیان اینکه 150 نفر از دانش آموزان استان بوشهر تحت پوشش برنامه‌های طرح یاوران ولایت قرار دارد افزود: دانش‌آموزانی که در طرح ولایت  شرکت می‌کنند جزء نخبگان هستند چراکه شرط معدل، داشتن روحیه جهادی، اخلاص و انگیزه برای کار در بسیج و هم چنین انگیزه‌های قوی الهی و معنوی از جمله شرایط اولیه برای حضور دانش آموزان در طرح ولایت است.

وی از اجرای طرح یاوران ولایت در مقطع متوسطه دوم خبر داد و خاطر‌نشان کرد: اجرای طرح یاوان ولایت در مقطع دوم متوسطه سبب می‌شود تا استعدادهای نهفته جوانان بالفعل وشکوفا شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر با اشاره به اجرای اردوهای جهادی  افزود: اکنون دانش‌آموزان بسیجی استان بوشهر در اردوهای جهادی شرکت کرده‌اند که در قالب سه برنامه مشارکت می‌کنند.

کیانی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی 7 روزه برای رسیدگی به روستاهای محروم اجراء شده است تصریح کرد: در این اردوی جهادی که تا پایان فصل تابستان ادامه دارد 518 دانش‌آموز عضو سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر مشارکت دارند و برنامه‌های تدوین شده را در روستاهای محروم استان بوشهر اجراء می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی 10 روزه بیان کرد: در این اردو که 2هزار و 545 دانش‌آموزان حضور دارند در راستای بازسازی و بهسازی مدارس روستایی و محروم همکاری می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر از برگزاری اردوهای جهادی یک روزه خبر داد و خاطر‌نشان کرد: در این اردو بیش از 5 هزار و 250 دانش‌آموز مشارکت دارند که در زمینه طرح‌های مختلف درختکاری، لایروبی اطراف روستاها و دیگر مطالبات روستائیان همکاری می‌کنند.

کیانی برگزاری مسابقات علمی لیگ بین‌‌المللی پایا را از دیگر برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر دانست و افزود: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای برتر و پرورش دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه رقابت سالم در بین دانش‌آموزان و روحیه وحدت و کار علمی جمعی است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف طرح هجرت، مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، جشنواره‌ها در طول سال تحصیلی  بیان کرد: در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، اردوهای جهادی، جشنواره‌های علمی، ورزشی و فرهنگی 100 میلیارد تومان اعتبارات آن از سوی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تامین شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار