مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری چهارمین جشنواره عکس بسیج در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 16 August 2017
مصطفی مردانی عصر سه‌شنبه در نشست شورای انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: با هنر عکاسی می‌توان زیباترین و ماندگارترین تصاویر را ثبت کرد و چهارمین جشنواره عکس بسیج با این هدف در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر با همکاری و همراهی هنرمندان عکاس و سازمان‌های فرهنگی هنری این دوسالانه را برگزار می‌کند و شرکت در این دوسالانه برای همه آزاد است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان شهریور به جشنواره ارسال کنند و اختتامیه این رویداد هنری هفته اول آذرماه همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود.

مردانی یادآور شد: «خلیج همیشه فارس نماد مقاومت و ایثار»، « اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی، ساحل‌نشینان و حماسه» موضوع‌های چهارمین دوسالانه عکس بسیج در استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه نمایشگاهی از آثار منتخب برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: هنرمندان عکاس می‌توانند آثار خود را به رایانامه Bubao.photo@Gmail.com یا دبیرخانه جشنواره به نشانی بوشهر، خیابان جانبازان (بی سیم)، کوچه لاله ۲۳، ساختمان اقشار و متخصصین سپاه امام صادق (ع)، طبقه چهارم، واحد ۴۰۲، سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر ارسال کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار