مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید مستمر و پایدار گاز در پارس جنوبی با حفظ کامل موارد ایمنی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 16 August 2017
مسعود حسنی عصر سه‌شنبه در نشست تولید پارس جنوبی اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه برداشت از پارس جنوبی صورت گرفته است و شاهد دست‌یابی به موفقیت‌های خوبی هستیم.

وی به اجرای تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های مختلف مجتمع گازی پارس جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: تعمیرات اساسی در پالایشگاه فازهای چهار و پنج پارس جنوبی و پالایش سوم پارس جنوبی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خواستار تلاش مدیران این پالایشگاه برای رعایت موارد فنی و تخصصی در عرصه تولید، اضافه کرد: حفظ تولید حداکثری و استمرار تولید با همکاری و همفکری کارکنان در بخش‌های مختلف محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پالایشگاه ششم در حال حاضر در تعمیرات اساسی است، افزود: در برنامه تعمیراتی این پالایشگاه اقدامات خوبی در حال انجام است.

حسنی با اشاره به اینکه نگرانی در مورد تولید گاز در این مجتمع نداریم، تصریح کرد: در راستای حفظ موارد ایمنی و حفاظت و نگهداری از سیستم‌ها و دستگاه‌ها باید تلاش ویژه‌ای داشته باشیم.

وی گفت: با صبر و حوصله کامل و با مشورت یکدیگر کارها و اقدامات تعمیراتی را به سرانجام برسانید تا در شرایط حساس کنونی در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن بهترین تصمیمات را اتخاذ کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار