امام جمعه بوشهر گفت: بسیج رسانه خط مقدم جبهه مقاومت رسانه‌ای است و امروز رسانه انقلابی رسالت بسیار مهمی دارد.
کد خبر: ۴۷۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 16 August 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهر صبح امروز در نشست بررسی جایگاه رسانه و اصحاب رسانه در لایه‌های مختلف جامعه و مقابله با استکبار رسانه‌ای اظهار داشت: اگر رسانه در جغرافیای حیات جهان حذف شود همه از هم بی اطلاع می‌مانند و به دور از ارتباطات لازم پیکره جهان دچار شکست می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه سلسه اصحاب ارتباطی نظام هستی رسانه است افزود:استان بوشهر یکی از نخستین استان‌های ایران در تولید رسانه و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری است.

امام جمعه بوشهر جایگاه مهم استان در حوزه رسانه و مطبوعات را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد:بخش عظیمی از تاریخ رسانه کشور در قرون اخیر در بوشهر رقم خورده و این نشان می‌دهد که بوشهر مهد تمدن مطبوعات در ایران است.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه مطبوعات جایگاه مهمی در کشور دارد افزود: در شناسنامه تاریخی مطبوعات کشور همیشه نخستین‌ها از استان بوشهر بوده‌اند که این مهم در تاریخ مطبوعات کشور ثبت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه تلاش رسانه برای جامعه هدف است خاطر نشان کرد: رسانه مدیریت فکر و اندیشه انسان را به عهده دارد و برای جامعه هدف تلاش می‌‌کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در هدایت فکری جامعه تصریح کرد: شدیدترین رفتارها از سوی جهان استکبار به رسانه‌هایی شده که وظیفه هدایت را به عهده دارند.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه فاکس نیوز به شکل سخت و نرم به جامعه هدف حمله می‌کند تاکید کرد: برای نجات جامعه باید جبهه مقاومت رسانه‌ایی در بسیج رسانه استان بوشهر ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر به سه زبان مدیریت رسانه انجام می‌دهد بر تشکیل و تقویت جبهه مقاومت رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: بسیج رسانه خط مقدم جبهه مقاومت رسانه‌ای است و امروز رسانه انقلابی رسالت بسیار مهمی دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ایران باید پرچم‌دار رسانه در مبارزه با استکبار جهانی باشد افزود: رسانه‌ها با تشکیل جبهه مقاومت باید نقش موثرتری در استکبار ستیزی داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار