مربی تیم پارس جنوبی‌جم با بیان اینکه نتیجه تساوی در مقابل تیم سپاهان حق تیم پارس جنوبی نبود، گفت:‌‌ بازیکنان تیم پارس جنوبی ‌به خودباوری رسیده‌اند
کد خبر: ۴۷۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 13 August 2017
حسین پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگار در جم، با  بیان اینکه تیم پارس جنوبی‌جم در  دیدار با تیم سپاهان مستحق پیروزی بود اظهار داشت: بازی جمعه گذشته تیم پارس جنوبی‌جم با سپاهان اصفهان بازی خوبی بود که این تیم مستحق پیروزی بود.

وی با بیان اینکه  نتیجه تساوی در مقابل تیم سپاهان حق تیم پارس جنوبی نبود افزود: تیم پارس جنوبی آنقدر لیاقت دارد و بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند که حتی در به ثمر نرسیدن پنالتی که تاثیربدی در روحیه بازیکنان می‌گذارد توانستند با روحیه خودباوری در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشانند و یک امتیاز ارزشمند بگیرند.

مربی تیم پارس جنوبی‌جم رمز موفقیت  این تیم را وجود مهدی تارتار سرمربی  به سبب دانش بالا و توانمندی آن دانست و خاطر نشان کرد: مهدی تارتار  در تمرینات تمام جوانب در نظر می‌گیرد و در طول هفته هم از لحاظ فنی، روحی و روانی با بازیکنان کار می‌کند و بازیکنان را به‌گونه‌ای به خود باوری رسانده که  تنها برای کسب سه امتیاز وارد میدان می‌شوند.

پاشایی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی در مقابل همه تیم‌ها حتی تیم‌های بزرگ پایتخت تنها به فکر سه امتیاز است افزود: تیم پارس جنوبی از لحاظ باشگاهی،  در مقابل با تیم‌هایی که قدمت بالای 40، 50 ساله دارند باشگاه جوانی است ولی قادر است جلوی همه تیم‌های لیگ برترحتی تیم‌های بزرگ پایتخت بایستد و در زمین خودشان نتیجه بگیرد.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی قادر است در مقابل همه تیم‌ها بایستد گفت: خدارا شکر روی تیم پارس جنوبی آنقدر کار شده که می‌تواند جلوی همه تیم‌ها بایستد وحتی در زمین خودشان نتیجه خیلی خوبی بگیرد.

مربی تیم پارس جنوبی‌جم با تاکید بر ادامه روند رو به رشد در این تیم خاطر نشان کرد: امید می‌رود با روندی که در پیش است تیم پارس جنوبی‌جم بتواند رتبه خیلی خوبی را باشگاه‌های لیگ برتر کشور کسب کند و در پایان فصل سبب افتخار استان بوشهر شود.

پاشایی با اشاره به آنالیز تیم پارس جنوبی افزود: تیم پارس جنوبی‌جم با دو مهاجم و هافیک‌ها هم به عنوان مهاجم‌های پوششی در تهاجمات مشارکت و در واقع با 5 نفر در خط تهاجمی حضور دارند که این نوع ترکیب شاید تنها پرسپولیس بتواند در جلوی تماشاگران خودش انجام دهد.

وی بیان اینکه تیم پارس جنوبی آنقدر قوی است که با اعتماد به نفس بالا در رقابت‌ها حضور دارد افزود: یکی از رمزهای موفقیت تیم پارس جنوبی‌جم این است که با روحیه بالا وارد میدان  می‌شود و هجومی بازی می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار