رئیس واحد گازرسانی صنایع شرکت گاز استان بوشهر گفت: از مجموع گاز مصرفی استان بوشهر ۹۹ درصد در صنایع شامل پتروشیمی‌ها، نیروگاه و صنایع فولاد و سیمان مصرف می‌شود و تنها یک درصد به بخش خانگی اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۴۷۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 13 August 2017
موسی وراویی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح گازرسانی به کارخانه سیمان مند دشتی با اشاره به اختصاص 80 میلیارد ریال برای اجرای این طرح اظهار داشت: طرح گازرسانی به  سومین کارخانه سیمان استان بوشهر تحت عنوان مند دشتی با اعتبار 80 میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی از اجرای 20 کیلومتر خط تغذیه گازرسانی به کارخانه سیمان دشتی خبر داد و افزود: برای گازرسانی به این واحد صنعتی به‌عنوان دومین محور صنعتی شهرستان دشتی 20 کیلومتر خط تغذیه 6 و 8 اینچ اجرا شده است.

رئیس واحد گازرسانی صنایع شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه یک ایستگاه CGS به ظرفیت 30 هزار مترمکعب در ساعت ایجاد شده افزود: در اجرای طرح گازرسانی به کارخانه سیمان مند دشتی یک ایستگاه اندازه‌گیری به ظرفیت 20 هزار متر مکعب به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به بهره‌مندی واحدهای تولیدی از خط گازرسانی کارخانه مند دشتی بیان کرد: با گازرسانی به این کارخانه، روستای لاور و نیز چندین واحد صنعتی و تولیدی دیگر نظیر مرغداری‌ها و گلخانه‌هایی که در مجاورت این خط توزیع قرار دارند از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وراویی با اشاره به مصرف حدود 99 درصد از گاز استان بوشهر در بخش صنایع تصریح کرد: از مجموع گاز مصرفی استان بوشهر 99 درصد در صنایع شامل پتروشیمی‌ها، نیروگاه و صنایع فولاد و سیمان مصرف می‌شود و تنها یک درصد به بخش خانگی اختصاص می‌یابد.

وی بیان کرد:صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، رونق تولید و اشتغال‌زایی از جمله مهمترین آثار گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی استان بوشهر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار