رئیس هیئت دو و میدانی استان بوشهر گفت: تیم دو‌ومیدانی بوشهر در لیگ برتر باشگاه‌های کشور روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه در تهران شرکت می‌کند.
کد خبر: ۴۷۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 13 August 2017
به گزارش خبرگزاری از بوشهر، رضا آماره ظهر امروز در نشست هیئت دو ومیدانی استان بوشهر با اشاره به اینکه ورزشکاران این استان دررشته دو و میدانی صاحب رتبه در کشور و عرصه‌های بین‌المللی است اظهار داشت: ورزشکاران بوشهری در رشته دو و میدانی ورزشکاران دارای جایگاه خاصی هستند که حمایت از این ورزشکاران مورد توجه قرار دارد.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها گفت: در بسیاری از شهرستان‌های استان بوشهر ورزشکاران با کمترین امکانات ورزش و تمرین می‌کنند و نتایج خوبی نیز کسب کرده‌اند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان بوشهر از حضور حضور تیم دو ومیدانی بوشهر در لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: تیم دو و میدانی بوشهر در لیگ برتر باشگاه‌های کشور روزهای 23 و 24 مرداد ماه در تهران شرکت می‌کند.

 آماره با اشاره نام تیم دو ومیدانی استان بوشهر در مسابقات لیگ برتر افزود:در این راستا نماینده استان بوشهر با نام سازمان پارکها و فضای سبز بوشهر تحت حمایت شرکت تجاری این استان در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند.

 وی بیان کرد: ورزشکاران تیم دوو میدانی استان بوشهر امسال تمرینات منظمی پیش از اعزام به این رقابت‌ها داشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار