رئیس پلیس دشتی گفت: سارقی که احشام دامدار شهرستان دشتی را به سرقت می‌برد در یک عملیات هماهنگ توسط پلیس شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۴۷۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 13 August 2017
سرهنگ جهانبخش صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خورموج با تاکید بر ارتقاء امنیت در شهرستان دشتی اظهار داشت: شهرستان دشتی از یک امنیت مطلوب و پایداری برخوردار است که در این راستا مشارکت مردم ستودنی است.

وی از دستگیری سارق احشام در دشتی خبرداد و خاطرنشان کرد: در پی مراجعه مرد دامدار به کلانتری مرکزی شهر خورموج و شکایت وی مبنی بر سرقت 30 رأس گوسفند خود، شناسایی و دستگیری سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستانی دشتی ارزش احشام به سرقت رفته را 150 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: 30 رأس گوسفندی که از یگ گله به سرقت رفته بود به ارزش 150 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ صیادی با تاکید بر تشکیل تیم عملیاتی برای دستگیری سارقان بیان کرد: مرد شاکی در اظهارات خود گفته است، صبح زود وقتی برای شمارش و بردن گوسفندهای خود برای چرا به آغول محل نگهداری آنها مراجعه کردم ، متوجه شدم 30 رأس از آنها به سرقت رفته است.

رئیس پلیس شهرستان دشتی افزود: یک تیم متشکل از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل سرقت اعزام و با اقدامات فنی، بررسی میدانی و با توجه به مدارک و شواهد به فرزند مالباخته مشکوک شده و برای بررسی بیشتر وی را به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با بیان اینکه، متهم در بازجویی اولیه سرقت مذکور اعتراف کرد، افزود: احشام مسروقه از وی کشف و تحویل مالباخته شد و متهم با معرفی به مرجع قضایی وصدور قرار مناسب روانه زندان شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار