نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت و ارتقای وضعیت کیفی و تجهیزات رصدخانه مهر استان شد و گفت: کمبودهای آزمایشگاهی و کارگاهی مراکز آموزشی رفع شود.
کد خبر: ۴۷۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 13 August 2017
سید کمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به دیدار خود با معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: در این دیدار مسائل مهمی مطرح شد و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: کمبود شدید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در هنرستان‌ها و دبیرستان‌های حوزه انتخابیه از جمله مشکلات مطرح‌شده بود که معاون وزیر برای رفع این کمبودها وعده همکاری دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقویت بنیه کارآموزی و فن‌آموزی و تسلط دانش آموزان بر مباحث علوم پایه از دیگر موضوعاتی بود که خواستار توجه به آن شدیم.

وی بیان کرد: همچنین با اشاره به نقش موثر و کارآمد مرکز رصدخانه مهر استان بوشهر واقع در بخش دلوار، نسبت به ضرورت ایجاد رصد خانه سیار برای ارائه خدمات آموزشی به سایر استان‌ها تاکید کرده و خواستار تقویت و ارتقای وضعیت کیفی و تجهیزات رصدخانه مهر شدیم.

شهریاری افزود: معاون وزیر در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های منسجم، مدون و موثر در مرکز رصدخانه مهر استان بوشهر بر عزم و اراده جدی برای تقویت مرکز تاکید کرد.

وی ادامه داد: به گفته مهندس زرافشان، امسال برنامه‌های حمایتی کارآمدی برای توسعه کیفی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و تجهیز کارگاه‌های هنرستان‌ها و آزمایشگاه دبیرستان‌ها اجرا می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار