شمارش معکوس آغاز به‌کار شورای پنجم به سرعت در حال گذر است که مهم‌ترین بخش مورد بحث این شورا این روزها انتخاب شهردار است که در این زمینه گزینه‌های اعلام شده است.
کد خبر: ۴۷۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 13 August 2017
یکی از ماموریت‌های مهم اعضای شورای شهر انتحاب شهردار است که انتخاب شهردار پرچالش‌ترین موضوع  است که با شمارش معکوس آغاز به‌کار شورای پنجم، رایزنی‌های برای انتخاب شهردار در حال انجام است.

بر اساس آخرین اطلاعات کسب شده 10 گزینه برای تصدی پست شهردار بوشهر معرفی شده که در جلسه‌ای تخصصی، گزینه‌های یاد شده مورد بررسی قرار می‌گیرد و با رای‌گیری اعضای شورای شهر، شهردار بوشهر انتخاب و معرفی می‌شود.

طبق قانون منتخبان دوره پنجم شوراهای شهر و روستا از 12 شهریور کار خود را آغاز  می‌کنند و  تا آن زمان باید مقدمات انتخاب شهرداران فراهم شود.

رئیس شورای شهر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر اظهار داشت: فردا یکشنبه 22 مرداد گزینه‌های تصدی شهرداری بوشهر مشخص می‌شود.

عبدالخالق برزگرزاده بیان کرد:  مقرر شد در جلسه 22 مرداد، هرکدام از منتخبان 2 گزینه برای تصدی پست شهرداری بوشهر معرفی کنند.

گزینه‌های تصدی  پست  شهرداری بوشهر :

1- غلامعلی میگلی‌نژاد شهردار فعلی بوشهر سابقه شهردار بوشهر و نمایندگی مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس هشتم در کارنامه دارد.

2-مسعود شکوهی عضو شورای سوم شهر بوشهر، مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش و معاون اداره کل آموزش و پرورش

3- فضل‌الله توسلی شهردار سابق بوشهر

4- مسعود نصوری مدیرعامل فعلی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر، مدیرعامل سابق منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و معاون اسبق امور عمرانی استاندار بوشهر

5- امان‌الله شجاعی عضو شورای شهر سوم بوشهر و رئیس سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر

6- حمید پورحیدر نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی استان بوشهر

نبی دهقان، علی یاسین، فرشاد فرزین و احمد جعفری نسب از دیگر گزینه‌های تصدی پست شهرداری بوشهر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار