رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش سرعت پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 12 August 2017
سید حسین حسینی محمدی صبح شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: در راستای حمایت از صنایع و تولیدات داخلی گام‌های خوبی برداشته شده است و تسهیلات متنوعی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید، تصریح کرد: در راستای عمل به این شعار مهم و توسعه اشتغال و تولید، برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان گام برمی‌داریم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر از ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ بنگاه تولیدی استان بوشهر برای استفاده از تسهیلات رونق تولید خبر داد و اضافه کرد: بخشی از مشکلات این بنگاه‌ها با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات نوسازی و بازسازی و طرح های بالای ۶۰ درصد رفع می‌شود.

وی افزود: بنگاه‌های اقتصادی که در زمینه اقساط معوقه بانکی، امور مالیاتی، سرمایه در گردش و . . . مشکل دارند نیز می‌تواند برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند تا بعد از بررسی، تصمیم‌گیری شود.

حسینی محمدی از افزایش سرعت پرداخت تسهیلات بانکی مورد نیاز برای فعال سازی بنگاه‌های اقتصادی و طرح‌های صنعتی در استان خبر داد و افزود: از همه متقاضیان درخواست می‌شود که از این فرصت برای دریافت تسهیلات استفاده کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار