امام جمعه بردخون با تاکید بر لزوم توجه به درد صیادان، گفت: اسکله خورخان بردخون در حال فراموشی است و وعده مسئولان عملی نشده است.
کد خبر: ۴۷۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 12 August 2017
حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بردخون با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مسئولان درد مردم را به خوبی و با وجودشان درک کنند.

وی افزود: دولتمردان در برابر کارهای انجام شده منت نگذارند و دغدغه آنان مشکلات مردم و تکریم آنها باشد.

رکنی حسینی اضافه کرد: مسئولان در گزارش عملکرد و فعالیت از مبالغه پرهیز کنند و از آمار غیرواقعی، بزرگنمایی وبزرگ کردن آن بپرهیزند.

وی با بیان اینکه مسئولان به میان مردم بروند، ادامه داد: مشکلات را از زبان مردم بشنوند و خود از بازار خرید کنند تا گرانی را ببینند.

امام جمعه بردخون از عدم حضور استاندار در جمع مردم انتقاد کرد و گفت: کاندیداها در ایام تبلیغات شعار می دهند که همه مشکلات را حل می‌کنند اما پس از کسب رای گفته‌های خود را فراموش می کنند.

وی تصریح کرد: شعار دادند که اسکله بردخون را می‌سازیم اما اسکله خورخان بردخون در حال فراموشی است وبا اینکه همه روستاها و شهرهای ساحلی اسکله دارند اما پس از۴۰ سال تنها بخش۱۰ هزار نفری بردخون بدون اسکله است.                            

رکنی حسینی به درد و رنج صیادان اشاره کرد و گفت: صیادان بنزین را روی دوش قرار می‌دهند و به قایق‌ها می‌رسانند و صیدها را به سختی با گاری تا کنار  ساحل منتقل می‌کنند، مگر ما از روستای لاور هم کمتر هستیم.                                    

وی تلاش و توقع مردم را ناکافی دانست و افزود: مردم نباید بی‌تفاوت باشند، چرا بردخون چنین وضعیتی دارد، انتظار داریم مسئولان از حق مردم دفاع کنند و مردم نیز احساس مسئولیت کنند تا مشکلات رفع شود.

امام جمعه بردخون خواستار دقت در بیت المال شد و گفت: بیت‌المال در دست مسئولان امانت است که باید به اهلش سپرده شود و در استفاده از آن دقت شود.

وی از افزایش قیمت برق گله کرد و افزود: دولت به استان گرم بوشهر توجه کند که مردم مجبورند از آب و برق بیشتر استفاده کنند و لازم است مسئولان خود در این استان حضور پیدا کنند تا مشکلات مردم را ببینند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار