نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کارگاه‌های اشتغال‌زایی در استان بوشهر گسترش یابند.
کد خبر: ۴۷۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 12 August 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: در دهه کرامت شاهد برگزاری برنامه‌های خوبی در استان بودیم که می‌توان به جشن‌های زیر سایه خورشید اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر متدین، ولایی، نجیب و دین‌مدار و در کشور زبان‌زد هستند تصریح کرد: همه مسئولان باید قدردان مردم بوده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده و خدمات مطلوبی به مردم ارائه کنند.

امام جمعه بوشهر خواستار توجه به امور اقتصادی مردم شد و اضافه کرد: اقتصاد اسلامی نگاه ویژه‌ای به مردم دارد و برای رفع مشکلات جامعه و افراد نیازمند تاکید ویژه‌ای را دارد.

وی خواستار ارائه کمک‌های بلاعوض، قرض‌الحسنه، خدمات اقتصادی غیرنقدی به افراد گرفتار و پرداخت به موقع حقوق افراد و . . . شد و گفت: در استان بوشهر باید با برنامه‌ریزی مناسب، کارگاه‌های اشتغال‌زایی توسعه یابد.

صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم باید توجه و نگاه ویژه‌ای به معیشت مردم داشته باشد، تصریح کرد: تعامل سازنده با جهان بر اساس عزت‌خواهی، ایستادگی در مقابل سلطه‌طلبان و رفع فقر و فساد باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

وی به مشکلات صنایع کوچک و بنگاه‌های زودبازده تولیدی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: کارگروه تخصصی در راستای بررسی و حل مشکلات صنایع کوچک استان بوشهر شکیل شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار