نماینده شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود سینما و فرهنگ‌سرا در کنگان دردی بزرگ است.
کد خبر: ۴۷۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 12 August 2017
سکینه الماسی پیش از ظهر جمعه در آئین تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری کنگان اظهار داشت: شهرستان‌های جنوب استان گنجینه‌ای ارزشمند است که نیازمند انعکاس بیشتر است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران اهل تشخیص هستند و دغدغه دارند، افزود: سیاستم از ابتدای نمایندگی این بوده که وارد حاشیه نشوم و به وظیفه خطیر نمایندگی بپردازم. 

الماسی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید تلاش کنند انعکاس دهنده مشکلات و مطالبات عمومی باشند، اضافه کرد: متاسفانه امکانات عادلانه در کشور توزیع نشده و هنگامی که می‌بینم حوزه انتخابیه‌ام با وجود صنعت دارای آسیب‌های اجتماعی زیادی است و مشکل اشتغال جوانان هنوز حل نشده چاره‌ای ندارم که تلاش مضاعفی داشته باشم.

وی با تقدیر از رسانه‌های همراه و منتقد، ادامه داد: در این یک سال فعالیت‌های بسیار خوبی داشتیم و برای اولین بار بحث استخدام در فاز ۱۵ و ۱۶ شروع شد اما رسانه‌ها به‌ویژه در شمال استان شبانه‌روز ما را کوبیدند و برخی اوقات رسانه‌های جنوب نیز با آنان همراه شدند. 

نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ذاتی من چیز دیگری است اما مجبورم در سایر حوزه‌ها دخالت کنم چرا که می‌بینم از توسعه همه‌جانبه عقب هستیم.

وی با ابراز اینکه از طریق مالیات بر ارزش افزوده منابع مالی بسیاری نصیب مردم شده، افزود: شورای اقتصاد برای اولین بار مصوب کرد که سه درصد از قراردادها در شهرستان های  جنوب منعفد شود و مسؤلیت‌های اجتماعی و نیازهای ۴ شهرستان مشخص شد.

الماسی، نبود سینما و فرهنگ‌سرا در کنگان را دردی بزرگ دانست و گفت: مشکل حوزه انتخابیه ما مشکل فرهنگی است که رسانه‌ها به عنوان بازوی مسئولان تلاش کنند این نقص برطرف شود که امیدواریم با پیوست فرهنگی دغدغه‌های فرهنگی نداشته باشیم.

وی گفت: در زمینه کابینه از وزیر پیشنهادی رفاه دفاع می‌کنم زیرا با ما همراه بوده و منافع زیادی را نصیب حوزه انتخابیه کرده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار