امام جمعه بوشهر گفت: سپاه و بسیج مایه اقتدار، عزت و افتخار ملت ایران و تقویت آن یک واجب شرعی و لازم عقلایی است.
کد خبر: ۴۷۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 09 August 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در آیین‌ تکریم و معارفه فرمانده امام صادق(ع) استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌های سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: سپاه پاسداران  تجلی سپاه سیدالشهداء است و پاسداران در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی، فرهنگی، علم‌وفناوری نقش آفرینی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی جهادگرانه و دانش‌بنیان برنامه‌ریزی می‌کند خاطر نشان کرد: حمایت از سپاه واجب و تضعیف آن حرام است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه، خط مقدم همه خوبی‌ها است تصریح کرد: سپاه پاسداران خط مقاومت و مقدم در عرصه مقابله با تهاجمات ضد انقلابی خارجی و داخلی است و مایه اقتدار و افتخار ایران اسلامی و اسلام است.

صفایی بوشهری، تاکید کرد: اگر کسی در محاسبات و معادلات خود در مورد سپاه خطا کند و به شکلی آنرا تضعیف کند نشان از عدم بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب محدود زمانی در تاریخ و جغرافیای بسته نیست افزود: انقلاب اسلامی آغازی برای بیداری، بصیرت، مهد جهان استکبار، حاکمیت نظام الهی در جهان و بستر سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است.

امام جمعه بوشهر، سپاه  را رکن اساسی و پیشتاز در همه عرصه‌ها دانست و خاطر نشان کرد:سپاه سرافراز امیر المومنین(ع) همان تجلیی سپاه سیدالشهدا(ع) است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه تقویت سپاه و بسیج یک واجب شرعی و لازم عقلایی است افزود:سپاه و بسیج مایه اقتدار، عزت و افتخار ملت ایران و تقویت آن یک واجب شرعی و لازم عقلایی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر نقش سپاه در عرصه‌های مختلف اجتماع خاطر نشان کرد: در لایه‌های دفاعی و علم و فناوری و مدیریت‌های کلان و حوزه محرومیت‌زدایی جهادگرانه و دانش بنیان تلاش می‌کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای سابقه طولانی مبارزه با سلطه‌گران است تصریح کرد: استان بوشهر بیش از شش قرن سابقه مقاومت و مقابله با ابرقدرت‌های دریایی است که اوج مبارزه با حکم و فتوای علما به سرداری رئیسعلی دلواری متبلور شد.

صفایی بوشهری  با بیان اینکه انگلیس در حمله به بوشهر شکست خورد گفت: بعداز شکست سنگین انگلیس در بوشهر، این کشور تهاجم نظامی به هیچ کشوری نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مبارزه مردم بوشهر و رئیسعلی دلواری به الگوی مهم مبدل شده افزود: اوج استعمارستیزی در استان بوشهر زمان حمله انگلیسی‌ها بودکه منجر به حماسه آفرینی رئیسعلی دلواری و الگویی برای همگان شد.

امام جمعه، سپاه پاسداران را بازوان اسلام و ولایت دانست و خاطر نشان کرد: امروز کسی تودیع می‌شود«سردار جمیری» که مایه افتخار این استان است کسی که در راستای تحقق آرمان‌های ولایت و منویات رهبر معظم انقلاب تلاشی وافر داشته است.

صفایی بوشهری افزود: الحمدلله عزیزی دیگر از مجموعه سپاه که هرجا بوده موفق عمل کرده در حال حاضر این منصب را پذیرفته  و ان‌شالله همه افراد سردار رزمجو را یاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  بیان کرد: وحدت ولایی، اخلاق، ولایتمداری و اطاعت از مقام معظم رهبری در استان بوشهر فرهنگ شده است.

امام جمعه بوشهر، استان بوشهر را استان ولایتمدار و دارالحماسه  دانست و گفت: استان بوشهر استان ولایتمدار و استعمارستیز است که نام این استان در مبارزه با سلطه‌گران ثبت و مایه افتخار و مباهات است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار