سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: با توجه به لیست خالی تیم ایرانجوان بوشهر در پی مهاجم تاثیرگذار برای پیوستن به این تیم هستیم تا مشکلات گل‌زنی ایرانجوان برطرف شود.
کد خبر: ۴۷۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 08 August 2017
سعید مفتخر شامگاه دوشنبه پس از باخت تیم ایرانجوان بوشهر در مقابل تیم نساجی مازندران با بیان اینکه با این باخت شرمنده هواداران تیم شدم اظهار داشت: تیم ایرانجوان بوشهر از آماده‌سازی مناسبی برخوردار نیست چرا که در مجموع سه جلسه در بوشهر و یک هفته در تهران تمرین داشتیم.

وی بیان کرد: تیم نساجی مدت سه ماه است در تمرینات آماده‌سازی قرار دارد که این مهم سبب شکست تیم ایرانجوان بوشهر شد.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با انتقاد از قطعی برق ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر افزود: این قطعی، انرژی از دست رفته تیم حریف بازگرداند و بازیکنان ایرانجوان بوشهر از فرصت‌ها استفاده مطلوب نکردند.

مفتخر با تاکید بر این نکته که تیم ایرانجوان بوشهر نیاز به حمایت و پشتیبانی مدیران و مسئولان استان بوشهر دارد افزود: امید با حمایت مدیران استان بوشهر شرائط تیم ایرانجوان بوشهر بهتر از فصل گذشته شود.

وی تاکید کرد: مدیران استان بوشهر قول داده‌اند که از تیم ایرانجوان بوشهر حمایت کنند.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه بازی بعدی این تیم با بادران تهران است گفت: امید است با پیروزی در این بازی باخت خانگی تیم ایرانجوان بوشهر جبران شود.

مفتخر از پیوستن یک مهاجم به تیم ایراجوان بوشهر خبر داد و گفت:با توجه به لیست خالی تیم ایرانجوان بوشهر، در پی مهاجم تاثیرگذار برای پیوستن به این تیم هستیم تا مشکلات گل‌زنی ایرانجوان برطرف شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار