فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت:در ۴ ماه نخست امسال افزون بر ۹۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۴۷۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 08 August 2017
سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک روز خبرنگار نقش مهم اصحاب رسانه در جامعه مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار  داشت: شخصیت یک خبرنگار حقیقی نیست بلکه حقوقی است چراکه خبرنگاران  پل ارتباطی بین مردم و مسئولان  و منتقل کننده دغدغه‌های جامعه به مسئولان هستند.

وی، با بیان اینکه خبرنگاران در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت پیش قدم هستند افزود: این مهم در 8 سال دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف متبلور شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر، خبرنگار را تجسم امانت، تعهد و دلسوزی دانست و خاطر نشان کرد: ایمان، آگاهی و اقتدار به عنوان سرفصل مهم فعالیت دریابانی استان بوشهر که در همه حوزه‌ها به ویژه عرصه اطلاع رسانی کاربرد دارد.

سرهنگ رضایی‌نژاد، آمادگی عملیاتی، تعامل درون و برون سازمانی و کاهش آسیب‌پذیری را 3 راهبرد مرزبانی ناجا دانست و تصریح کرد: ثبات سیاسی و امنیتی هر کشور به لحاظ داشتن مرز مطمئن و مطلوب است که این مهم در جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

وی با بیان اینکه دریابانی استان بوشهر در کنار مردم مرزنشین و نیروهای مسلح، سپاه و بسیج، مرزبانی می‌کند افزود: مرزهای دریایی استان بوشهر از امنیت قابل توجهی برخوردار است و این در حالی است که توان عملیاتی دریابانی استان بوشهر روزافزون است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر، برخورد با کالای قاچاق و ترددهای غیرمجاز مرز دریایی را از اولویت‌های دریابانی استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: در 4 ماه نخست امسال افزون بر 900 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش دارد.

سرهنگ رضایی‌نژاد از افزایش توان عملیاتی دریابانی استان بوشهر خبر داد و گفت: برای تجهیز دریابانی به ناوگان شناوری و تجهیزات پیشرفته برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده است که بر اساس برنامه‌ریزی، امسال شناورهای 60 فوتی به ناوگان دریابانی استان بوشهر  ملحق می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار