فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش ۵۲ درصدی کشف قاچاق در استان خبر داد و گفت: قتل در استان بوشهر ۲۰ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۷۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 07 August 2017
عباس زاده عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در پنج سال گذشته با کاهش جرائم  خشن در استان روبرو بوده ایم. این کاهش در همه شهرستان‌ها بوده است که این میزان در کل استان ۲۰ درصد است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: همچنین قتل نیز در استان ۲۰ درصد کاهش داشته است و قاتلین در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی افزود: در بحث کشف سرقت نیز سه سال متوالی است که استان بوشهر در کشور رتبه اول داشته‌ایم.

سردار عباس‌زاده افزود: تصادفات در سال جاری در مقایسه با سال گذشته در درون شهری ۲۴ درصد و برون شهری ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در زمینه کشفیات مواد مخدر نیز در استان بوشهر از ابتدای سال تا کنون بالغ بر دو تن بوده است و این کشفیات با افزایش ۱۱۷ درصدی روبرو بوده است. اخیرا نیز ۱۵۰کیلو تریاک در جاده شهید موسوی عسلویه کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  افزود: در زمینه قاچاق و برخورد با خودرو های شوتی کارهای خوبی انجام شده است. کشفیات در سال جاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که با رشد ۵۲ درصدی روبرو بوده‌ایم.

وی  در خصوص برخورد با خودروهای شوتی بیان کرد: در سال جاری تا کنون بیش از شش هزار خودرو بوده است که با افزایش ۲۱۱ درصد روبرو بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: برای تولید امنیت، نیروی انتظامی صرفا متولی نیست و مردم و همه نهادها نیازمند کمک است.

وی در خصوص جرایم سایبری عنوان کرد: وقوع جرایم سایبری ۹۳ درصد بوده است و ۲۸ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

عباس‌زاده افزود: وضعیت امنیتی و انتظامی اکنون در فضاهای مجازی و حقیقی قابل قبول است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار