معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح آموزش عملی نماز در استان بوشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 07 August 2017
غلامرضا دانش‌فر ظهر یکشنبه در نشست با ستاد اقامه نماز استان بوشهر اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم در راستای نهادینه‌سازی نماز اجرای طرح آموزش عملی نماز«کلید بهشت» بین  سوادآموزان است.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه ترویج فرهنگ نماز در مناطق ۱۸ گانه آموزش و پرورش استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: منطقه کاکی دارای آمادگی بالایی برای اجرای این طرح مهم است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اجرای طرح عملی نماز با هدف آشنایی ابتدایی سواد آموزان دوره های مختلف سواد آموزی با تکالیف دینی شان فراهم شده است.

وی از ارائه آموزش به شش هزار و ۱۵۰ نفر در دوره‌های مختلف سواد آموزی خبر داد و افزود: این طرح در منطقه کاکی با ۵۵ نفر آموزش دهنده و ۳۴۷ نفر سواد آموزان دوره‌های مختلف با هدف آشنایی ابتدایی با تکالیف دینی اجرایی می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: اجرای طرح عملی آموزش نماز از اهمیت بسیار زایدی برخوردار است و مقدمات لازم برای اجرای کامل این طرح در حال انجام است.

حجت الاسلام عباس خشنود خواستار همکاری و همراهی ویژه برای اجرای مطلوب این طرح شد و اضافه کرد: با توجه به تفاهم نامه بین معاونت سواد آموزی استان و ستاد اقامه نماز ما وظیفه نظارتی خود را به نحو احسن انجام خواهیم داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار