رئیس هیئت کاراته جزیره خارگ گفت: بانوان رزمی‌کار جزیره خارگ با شرکت در مسابقات ملی کاراته در سبک‌های مختلف موفق به کسب ۲۴ مدال رنگارنگ شدند.
کد خبر: ۴۷۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 07 August 2017
مرتضی علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار در خارگ با اشاره به توانمندی‌های رزمی‌کاران جزیره خارگ اظهار داشت: رزمی‌کاران جزیره خارگ از توانایی بالایی  برخوردار هستند و این بانوان با افتخارآفرینی در رقابت کشوری، توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند. بانوان رزمی کار جزیره خارگ در مسابقات کشوری مدالهای رنگارنگ کسب کرده و افتخاری دیگر برای ورزش کاراته جزیره خارگ رقم زدند.

 رئیس هیئت کاراته جزیره خارگ  با اشاره به مسابقات کاراته سبک شوتوکان به میزبانی تهران و با حضوریک‌هزار و 500 ورزشکار برگزار شد خاطر نشان کرد: تیّم کاراته بانوان جزیره خارگ با رزمی کاران توانمند  با  ورزشکاران قدرتمند در این مسابقات شرکت کردند که  موفق به کسب 24 مدال گوناگون کشوری شامل  5 مقام قهرمان، 5 مقام دومی و  14 مقام سومی کاتا و کومتیه شدند.

علی‌پور افزود: از  5 ورزشکار جزیره خارگ، فاطمه درودگاهی مقام نخست، پگاه بهوندی مقام سوم، آیه غلامیان مقام دوم و زهرا اسکندری مقام سوم را کسب کرد.

وی ضمن قدردانی از مربی تیم کاراته جزیره خارگ، رئیس اداره ورزش و جوانان جزیره و مدیریت عملیات عمومی پایانه نفتی خارگ خواستار توجه و حمایت از ورزشکاران این رشته مدال‌آور و دارای ظرفیت شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار