فرماندار شهرستان جم گفت: فاز دوم پروژه بزرگ آبخیزداری جم با ۸۵ سازه و اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۷۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 07 August 2017
فتح‌الله نوروزی صبح امروز در نشست کارگروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرستان جم با تبریک روز خبرنگار نقش اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی و توسعه جامعه مهم دانست و اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات و تحقق مطالبات مردم دارند که تعامل با خبرنگاران امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه  خبرنگاران شهرستان جم پرتلاش در برطرف کردن مشکلات فعالیت می‌کنند افزود: جامعه رسانه‌ای شهرستان جم با بضاعت اندک اما پر تلاش و با نشاط در توسعه شهرستان نقش آفرینند که این همت والا شایسته تقدیر است.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه خبرنگاران جم به معنای واقعی دل در گرو پیشرفت این شهرستان دارند خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان یاوران راستین ملت و دولت به برطرف کردن مشکلات و بهبود خدمات کمک کرده و می‌کنند.

نوروزی با تاکید بر توجه ویژه مسئولان به خبرنگاران تصریح کرد: مسئولان توجه ویژه‌ای به رسانه‌ها داشته باشند و همراهی و ارتباط با رسانه‌ها را به عنوان اصل مهم در مدیریت مورد توجه قرار دهند.

وی با تاکید بر این نکته که هیچ مدیری نباید از نقد و نقادی رسانه‌ها واهمه داشته باشد گفت: نقد مسئولان هر چند به خطا هم باشد سبب تحول در حوزه فردی و اجتماعی می‌شود.

فرماندار جم تجلیل از خبرنگاران را یک ضرورت دانست و افزود: مدیران شهرستان جم روز خبرنگار را صرفا به خبرنگاران و تجلیل از زحمات این عزیزان اختصاص دهند و نشست‌های خبری را در مناسبت‌های دیگر برگزار کنند.

نوروزی با تبریک هفته دولت، این هفته فرصت مغتنمی برای انعکاس عملکرددولت دانست و تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات دولت و مسئولان در آینه حقیقت نمای مردم است و همه مدیران موظف هستند خدمات دولت در حوزه کاری را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی هفته دولت را ویترین نمایش خدمات دولت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید تلاش کنند پروژه‌های مصوب را برای افتتاح یا کلنگ‌زنی با رعایت کیفیت در هفته دولت آماده کنند.

فرماندار جم با بیان اینکه علاوه بر پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های اجتماعی نیز در هفته دولت انجام شود گفت: در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری در شهرستان جم، کمیته تسهیل سرمایه‌گذاری راه‌اندازی می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه در دولت یازدهم پروژه‌های مهمی در شهرستان جم اجرایی شد خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های مهم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه ورزش شهرستان، میزان اتکا به شهرک‌های نفت و گاز تا حد زیادی کاهش یافته و به جز دو رشته ورزشی بسکتبال و شنا، سایر رشته‌ها در خارج از شهرک‌ها هم ارائه می‌شود که امسال، اعتبار لازم برای خرید تجهیزات بسکتبال اختصاص یافت.

وی از اجرای خط انتقال آب در شهرستان جم خبر داد و افزود: خط انتقال آب سد باغان و سرچشمه با اعتبار 70 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار جم با اشاره به اجرای آبخیزداری در شهرستان جم با مشارکت وزارت نفت تصریح کرد: فاز دوم پروژه بزرگ آبخیزداری جم با 85 سازه و اعتبار 20 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی از بهره‌برداری از فاز نخست پارک گلریز شهر ریز، ساختمان کلینیک دهان و دندان شبکه بهداشت و گاز رسانی به روستای سرچشمه خبر داد و گفت: مدرسه شهید یمینی انارستان و دو کلاسه میرزای شیرازی، خانه‌های عالم علی‌آباد و کوری حیاتی و آسفالت کوچه و معابر شهری و روستایی بخشی از پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آغاز ساخت 9 پروژه آموزشی در شهرستان جم گفت: مخازن ذخیره آب شهرهای ریز و انارستان و مخزن ذخیره آب روستایی بهرباغ، علی‌آباد و بهر حاج نوشاد در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار جم بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه تعریض پل بهرباغ با اعتبار 18 میلیارد ریال به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم بخش مرکزی جم در هفته دولت آغاز می‌شود.

نوروزی افزود: ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم نیز در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار