رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در ۴.۵ ماه گذشته ۲ تن مواد مخدر در استان بوشهر با تلاش نیروی انتظامی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۷ درصد افزایش دارد
کد خبر: ۴۷۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 07 August 2017
سرهنگ عبدالله خسروانی بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، مبارزه با سوداگران مرگ را در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی استان بوشهر دانست و اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پلیس سبب ایجاد محیطی ناامن برای سوداگران مرگ شده به‌گونه‌ای که تمام فعالیت‌های قاچاقچیان مواد مخدر رصد و پیگیری می‌شود.

وی برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد و  تصریح کرد: با اشراف اطلاعات پلیس استان بوشهر بر فعالیت قاچاقچیان، در کوتاه‌ترین زمان  فعالیت آنان کشف و باند آنان متلاشی می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از متلاشی‌شدن  یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه عسلویه خبرداد و خاطر‌نشان کرد: با انجام  اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کردند شناسایی شدند.

خسروانی با بیان اینکه بیش از 150 کیلوگرم تریاک از این قاچاقچی کشف شد تصریح کرد: این باند حرفه‌ای که 150 کیلوگرم تریاک را در کمپرسی جاسازی کرده بود با تیزبینی پلیس مبارزه با مواد مخدر عسلویه کشف و یک نفر دستگیر شد.

وی از متلاشی شدن 30 باند حرفه‌ای مواد مخدر در استان بوشهر خبر دادو گفت: در 4.5 ماه گذشته با متلاشی شدن 30 باند حرفه‌ای سوداگران مرگ بیش از 2 تن مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر در 4.5 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 117 درصد افزایش دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار