مدیرمسکن مهر اداره‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: از ۳۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر استان بوشهر تاکنون ۸۳ درصد آن تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.
کد خبر: ۴۷۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 07 August 2017
رضا دستغیبی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت مسکن مهر استان بوشهر با بیان اینکه تامین سرپناه از مهم‌ترین نیازهای زندگی است اظهار داشت: برای تامین مسکن در شهرهای مختلف استان بوشهر طرح مسکن مهر  همزمان با سایر نقاط کشور در سال 86 طراحی و اجرا شد.

وی با بیان اینکه تلاش‌های بسیار زیادی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر صورت گرفته است، گفت: تعداد متقاضیان مسکن مهر استان بوشهر 34 هزار نفر  بود که بیش از 83 درصد واحدهای آن ساخته و تحویل شده است.

مدیرمسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: تاکنون 28 هزار و 524 واحد مسکن مهر استان بوشهر از 34 هزارو 400 واحد واگذار و تحویل شده است. 

دستغیبی با بیان اینکه از 34 هزار و 400 واحد مسکن مهر بیش از 18 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت قرار دارد خاطر نشان کرد: تاکنون 14 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای با بیش از 25 هزار نفر جمعیت استان بوشهر واگذار شده است.

وی از واگذاری صد درصد واحدهای مسکن مهر شهر خورموج  خبرداد و افزود: تنها طرح 36  واحدی تعاونی جوانان شهرستان دشتی باقی مانده است .

مدیرمسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر به روند واگذاری مسکن مهر در شهر بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: در شهر بوشهر یک طرح 183 واحدی در صلح آباد باقی مانده که 80 واحد آن تحویل متقاضیان شده است. تسهیلات بانکی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت با نرخ بهره 7 درصد و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت با نرخ بهره 4درصد است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار