فرماندار دشتی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های عمران شهری و روستایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی امسال نسبت به سال قبل به ۲ برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۷۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 06 August 2017
غلامرضا مهرجو ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی، با تاکید بر نقش آینده سازان جامعه اظهار داشت: دانش‌‌آموزان و جوانان آینده سازان جامعه و از سرمایه‌های مهم اجتماعی هستند که باید این اقشار مورد توجه ویژه قرار بگیرند.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: این طرح در راستای حمایت از دانش‌آموزان در رسیدن به موفقیت و کمال به عنوان آینده سازان جامعه با درایت استاندار بوشهر و پشتیبانی دهیاران و شهرداران اجرایی شده است.

فرماندار دشتی با اشاره به اینکه امسال در حوزه تخصیص اعتبارات به فصل آموزش و پرورش توجه ویژه شده است خاطر نشان کرد: 80 میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان دشتی به بخش آموزش این شهرستان اختصاص یافته است.

مهرجو از افزایش دو برابری اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی خبرداد و افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های عمران شهری و روستایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی امسال نسبت به سال قبل به 2 برابر افزایش یافته است.

وی از نوسازی و بهسازی مدارس شهرستان دشتی خبر داد و گفت: امسال 40 میلیارد ریال برای نوسازی مدارس شهرستان دشتی مصوب شده که احداث دو مدرسه 12 کلاسه در خورموج و کاکی از مهمترین پروژه‌ها است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه فضاهای ورزشی مدارس شهرستان دشتی توسعه می‌یابد تصریح کرد: امسال افزون بر 19 میلیارد ریال به تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

مهرجو از آغاز  فعالیت پژوهش‌سرای خواهران دشتی خبر داد و گفت: امسال سرانه فضاهای ورزشی دانش آموزان افزایش پیدا کرده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار