مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افزایش ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و گفت: برای ایمنی راهها ۲۱ نقطه حادثه خیز استان بوشهر شناسایی و ایمن سازی شده است.
کد خبر: ۴۷۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 06 August 2017
حمیدرضا علم صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر، با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان بوشهر از ایمنی بالایی برخوردار هستند اظهار داشت: با توجه به نقش مهم محورهای مواصلاتی به عنوان زیرساخت توسعه و پیشرفت و شاهرگ اقتصادی، استان بوشهر در این زمینه از ظرفیت مهمی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بیش از  4 هزار و 391 کیلومتر راه مواصلاتی جاده‌ای در استان بوشهر  وجود دارد خاطر‌نشان کرد:  استان بوشهر دارای 654 کیلومتر بزرگراه، 608 کیلومتر راه اصلی، 848 کیلومتر راه فرعی و 2 هزار و 247 کیلومتر راه روستایی است که از ایمنی مطلوب برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان دارای ایمن‌ترین راه مواصلاتی جاده‌ای در کشور است افزود: برای افزایش ایمنی راهها 21  نقطه حادثه خیز در استان بوشهر شناسایی و ایمن سازی شده است.

علم به نصب دوربین‌های هوشمند کنترل تخلف رانندگی در محورهای استان بوشهر خبرداد و گفت: 51 دوربین کنترل سرعت هوشمند تاکنون در جاده‌های استان بوشهر نصب شده است.

وی با بیان اینکه همه جاده‌های استان بوشهر به دوربین هوشمند جاده‌ای متصل می‌شود خاطر نشان کرد: امسال با نصب 20 دوربین  هوشمند جاده‌ای تعداد دوربین‌ها  به 71  دوربین افزایش می‌یابد که به این ترتیب استان بوشهر نخستین استانی است که بطور کامل به سیستم هوشمند جاده‌ای متصل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به وضعیت ناوگان اتوبوسی  استان بوشهر تصریح کرد: ناوگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با کاهش عمر اتوبوس‌ها به چهار سال جوان‌ترین ناوگان کشور محسوب می‌شود.

علم با اشاره به  نقش و وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در مسافرت‌های تابستانی استان بوشهر گفت: در تابستان یک‌هزار اتوبوس،288 مینی بوس و 300 دستگاه سواری جابجایی مسافران استان بوشهر را بر عهده دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار