فرمانده حوزه مقاومت کربلای بردخون از حضور خادمان امام رضا(ع) در بخش بردخون خبر داد و گفت: جشن زیر سایه خورشید در بردخون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 02 August 2017
یوسف درویشی ظهر سه‌شنبه در حاشیه نشست برنامه ریزی آیین‌های زیر سایه خورشید در بردخون اظهار داشت: خادمان حضرت امام رضا(ع) روز چهارشنبه ۱۱ مرداد در بخش بردخون حضور خواهند داشت.

وی افزود: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های متنوع و جشن‌های ویژه میلاد امام رضا(ع) در شهر و روستاهای بردخون برگزار شده و اقشار مختلف مردم در برپایی واجرای مراسمات مشارکت و همکاری می‌کنند.

درویشی اضافه کرد: مهم‌ترین برنامه این ایام حضور خادمان بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا(ع) در شهر و روستاهای بخش بردخون است که مردم مشتاقانه در انتظار ورود این عزیزان هستند تا عطر این بارگاه ملکوتی را از نزدیک استشمام کنند.

فرمانده حوزه مقاومت کربلای بردخون ادامه داد: مردم و عاشقان امام رضا(ع) ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ۱۱ مرداد از خدام حضرت در سه راه بردخون استقبال می کنند و آنان سپس در جمع مردم روستاهای کناری، وحدت آباد، آبکش و مغدان حاضر می شوند و ظهر مهیمان مردم روستای شهنیاء خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: خادمان بزرگوار امام هشتم(ع) عصر این روز در روستاهای سجادیه و بردخون کهنه حضور می یابند و سپس در مهدیه حضرت ولی عصر(عج) شهر بردخون مستقر می شوند و همراه با خیل عاشقان رضوی شاهد برنامه‌های معنوی خواهیم بود و پس از پایان مراسم به سوی شهر دیّر حرکت می کنند.

یادآور می شود ستاد استقبال از خادمان حضرت امام رضا(ع) با حضور امام جمعه، مسئولان ادارات، دهیاران، شوراهای اسلامی، معتمدین و سپاه شهرستان در بخش تشکیل شده و پیرامون چگونگی اجرای برنامه ها و استقبال از خادمان رضوی تصمیم گیری شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار