استاندار بوشهر گفت: به منظور هماهنگی و اجرای برنامه‌ها، ۱۱ کمیته ستاد اربعین در استان بوشهر تشکیل شد.
کد خبر: ۴۷۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 02 August 2017
مصطفی سالاری ظهر سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برنامه‌های اربعین باید همه دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی هماهنگی در ستاد اربعین را یک وظیفه و رسالت معنوی دانست و خاطرنشان کرد: همه نهاد و دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا برنامه‌های ویژه اربعین با بالاترین کیفیت برگزار شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: به منظور هماهنگی و اجرای برنامه‌ها، ۱۱ کمیته ستاد اربعین در استان بوشهر تشکیل شده است که این کمیته در ابعاد استانی و همچنین خارج از استان برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کنند.

سالاری با اشاره به اینکه برنامه‌های اربعین با محوریت مردم اجرا می‌شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم و برنامه‌های اربعین از ارزش معنوی بالایی برخوردار است و مردم علاقه بالایی به فعالیت در این عرصه دارند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در کنار مردم ایفای نقش کنند اما کار آنها نباید با دستور اداری باشد، ادامه داد: باید جلوی اقدامات خلاف قانون در زمینه صدور ویزا برای حضور در مراسم اربعین گرفته شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر قانون در همه عرصه‌ها، بیان کرد: تسهیل مسیرهای قانونی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلا معلی یک ضرورت است و با این وجود مشکلات کمتری خواهیم داشت.

وی خواستار شناسنامه‌دار شدن موکب‌ها در مراسم اربعین شد و گفت: دستگاه‌های اداری استان بوشهر سال گذشته ۱۰۵ میلیون تومان به ستاد اربعین کمک کردند و برای امسال هم ۲۸۰ میلیون تومان پیش بینی شده اما هنوز پرداختی برای این کار صورت نگرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار