رزمی‌کاران پهنه جنوبی کشور با برند شهید نادر مهدوی در تورنمنت بین المللی تای بوکسینگ و موی تای باکو قهرمان شدند.
کد خبر: ۴۷۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 01 August 2017
نماینده کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ AIKIA  در استان‌های پهنه جنوبی کشور و رئیس کمیته مسابقات هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دو نفر از  قهرمانان برجسته رشته کیک بوکسینگ به عنوان نمایندگان پهنه جنوبی کشور در تورنمنت بین‌المللی کیک بوکسینگ باکو- ۲۰۱۷ موفق به دریافت مدال طلا شدند.

وی افزود: امیررضا کوهستانی و علی اکبر کوهگرد قهرمانان بیش از ۱۵ دوره مسابقات معتبر کشوری و منطقه ای به عنوان نمایندگان پهنه جنوبی کشور در ترکیب تیم منتخب بهترین های کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و نظارت فدراسیون ورزش های رزمی در تورنمنت بین المللی تای بوکسینگ و موی تای باکو ۲۰۱۷ شرکت کردند.

عبدالرحمان فرزام اضافه کرد: علی اکبر کوهگرد نماینده کشورمان با شکست حریفانی از کشور آذربایجان و گرجستان در استایل تای بوکسینگ قهرمان وزن ۴۰ کلیوگرم نوجوانان شد.

وی گفت: امیر رضا کوهستانی نیز با حاضر نشدن ورزشکار روسی در مرحله اول به فینال راه یافت و در فینال با شکست نماینده پرقدرت کشور آذربایجان در استایل تای بوکسینگ، قهرمان وزن ۴۲- کیلوگرم نوجوانان شد.

رئیس کمیته مسابقات هیئت ورزش های رزمی استان بوشهر ادامه داد: علی احمدی نماینده سبک الیت کیک بوکسینگ استان بوشهر که از بندر دیر در این مسابقات حضور یافته بود در مقابل حریفی از آذربایجان به پیروزی رسید ولی حریف قدر گرجستانی مانع از قهرمانی این جوان بوشهری شد.

فرزام یکی از اهداف کمیته فول کنتاکت کیک بوکسینگ را زنده کردن ارزش های انقلابی با نام و یاد شهیدان بزرگوار دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: در پایان این مسابقه رزمی کاران جنوبی، پیام های اقتدار شهدای والامقام کشور شهیدان نادر مهدوی و ابراهیم هادی، اسوه‌های مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی را برای شرکت‌کنندگان مسابقه و رسانه‌های خبری به نمایش گذاشتند.

این رویداد در روزهای ۲۹ و ۳۰ جولای ۲۰۱۷  در مجموعه ورزشی کمیته ملی المپیک شاگان بندر باکو با حضور ۹۲ رزمی کار از کشورهای آذربایجان، ایران، روسیه، ارمنستان، بلاروس، ترکیه، قرقیقستان و گرجستان برگزار شد.

تیم جمهوری اسلامی که با حضور ۳۲ رزمی کار در این مسابقات حضور پیدا کرده بود با کسب ۱۴ مدال طلا، ۸ نقره و ۳ برنز قهرمان این تورنمنت بین المللی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار