رئیس بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: ساخت بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی با پشتیبانی کامل نفت، راه‌اندازی اورژانس هوایی و دریایی و نجات غریق از جمله خواسته‌های مردم عسلویه در حوزه درمان است.
کد خبر: ۴۷۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 01 August 2017
جاسم زارعی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات درمانی شهرستان عسلویه، ضمن تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در قالب طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌ها و مخاطراتی که نفت و صنایع پایین دستی آن برای مردم شهرستان عسلویه به وجود آورده حداقل حقوق مردم این شهرستان ، توجه بیشتر نفت و اجرای کامل پیوست سلامت در بخش های بهداشت و درمان است.

وی با تاکید بر توجه به پیوست سلامت در صنایع مستقر در پارس جنوبی افزود: با اجرایی شدن پیوست سلامت در حوزه صنایع نفت و پتروشیمی در شهرستان عسلویه، با توسعه زیرساخت‌ها، مشکلات گوناگون مردم این شهرستان در بخش درمان و سلامت برطرف می‌شود.

زارعی با تقدیر از حمایت‌ها و خدمات نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی در حوزه بهداشت و درمان عسلویه گفت: احداث  بیمارستان 256 تختخوابی با پشتیبانی کامل نفت، راه‌اندازی اورژانس هوایی و دریایی و نجات غریق از جمله خواسته‌های مردم عسلویه در حوزه درمان است.

مدیر بهداشت و درمان عسلویه با بیان اینکه طرح تفکیک زباله و دفع صحیح پسماندهای خانگی و صنعتی به شکل پایلوت در شهرستان عسلویه انجام می‌شودخاطر نشان کرد:  طرح ابتکاری این شبکه تحت عنوان «زباله بدون بو» است که نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی است.

وی با تاکید بر توجه به نیروهای بومی شهرستان عسلویه در بخش بهداشت و درمان تصریح کرد: با توجه به جدید التأسیس بودن شبکه بهداشت و درمان عسلویه صدور مجوز استخدام نیروهای بومی بهداشتی درمانی، اداری، مالی و خدماتی با اولویت بومی عسلویه می‌تواند گام مهمی در راستای رفع محرومیت بهداشتی و درمانی برداشته شود .
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار