سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه گفت: کارتن خواب‌ها در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه تحت درمان قرار گرفتند به‌گونه‌ای که ۲۶۰ میلیون ریال در درمان آنها هزینه شد.
کد خبر: ۴۷۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 01 August 2017
ابراهیم مومنی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه نقش مهمی در حوزه سلامت و درمان این شهرستان دارد اظهار داشت: بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت رایگان در تخصص‌های گوناگون تحت پوشش خدمات درمانی و تشخیصی قرار می‌گیرند.

وی، میزان رضایت‌مندی از فعالیت بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص)عسلویه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت خدمات دهی به بیماران بهبود یافته است و مشکلات گذشته رفع شده است.

سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از افزایش ضریب اشغال تخت در بیمارستان عسلویه خبر داد و بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف توسعه‌ای مورد نظر در این بیمارستان استفاده می‌شود.

مومنی از ارائه خدمات درمانی به کارتن خواب‌ها در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد و گفت: کارتن خواب‌ها در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه تحت درمان قرار گرفتند به‌گونه‌ای که 260 میلیون ریال در درمان آنها هزینه شد.

وی با بیان اینکه حضور دستگاهای حمایتی در خدمات به بیماران کارت‌خواب در عسلویه کم رنگ است افزود: کارتن خوابی که چند روز پیش توسط اورژانس به بیمارستان عسلویه انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت، در حال حاضر بهبود یافته و شرایط عمومی بسیار خوبی دارد  ولی به سبب عدم امکان پرداخت صورتحساب مالی حدود 4 میلیون تومان ترخیص وی با مشکل مواجه شده است.

سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه بیان کرد: این بیمار در بدو ورود تحت مراقبت‌های اورژانسی  بود و سپس برای ادامه درمان به بخش  بستری زیر نظر متخصص داخلی تحت درمان قرار گرفت.

مومنی با بیان اینکه در مدت 3 سال فعالیت این مرکز درمانی بیش از 40 پرونده با شرائط مشابه این بیمار هنوز مفتوح است گفت: تاکنون با درمان بیماران کارتن خواب در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه  26 میلیون تومان صورتحساب آنان هنوز پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی در عسلویه به رسالت خود عمل کرده است تاکید کرد: از سازمانهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، سازمانهای مردم نهاد، شهرداری  و موسسات خیریه تقاضا  می‌‌شود در این راستا  همکاری کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار