جشن زیر سایه خورشید با حضور و استقبال اقشار مختلف مردم، در شهرستان عسلویه برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 31 July 2017
حجت الاسلام سید عباس موسوی دبیر برگزاری جشن زیر سایه خورشید درشهرستان عسلویه یکشنبه‌شب در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این کاروان شامل چهار نفر از خادمان و روحانیون بارگاه مطهر رضوی هستند که وارد این شهرستان شدند و مورد استقبال مردم متدین شیعه و سنی، مسئولین به ویژه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان قرار گرفتند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا عیادت از بیماران، دیدار با امام جمعه شهرستان و مسئولان ادارات و مداحی در مسجد روستای بساتین از برنامه‌های حضور خادمان در شهرستان عسلویه بود.

مراسم استقبال پرشور مردم روستای بساتین از پرچم وخادمان حرم امام رضا(ع) به ویژه ازسوی اهالی اهل سنت و امام جمعه اهل سنت این روستا جلوه‌ای از وحدت و برادری به نمایش گذاشت.

این مراسم معنوی که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، با مدیحه سرایی، و ذکر اشعار زیبای رضوی توسط یکی از خدام بارگاه آن حضرت همراه بود.

همچنین دراین مراسم امام جمعه عسلویه درسخنانی ضمن خیرمقدم به خادمان امام رضا (ع) حضور آنان را مایه برکت دانست و از برگزارکنندگان این برنامه معنوی قدردانی کرد.

کاروان‌های زیر سایه خورشید متشکل از خدام بارگاه منور رضوی، مبلغان مذهبی و دست‌اندرکاران حوزه فرهنگی است که پرچم سبز رضوی و نمادها و نشانه‎های منتسب به حضرت ثامن الحجج(ع) را برای دلدادگانی که تاکنون توفیق زیارت نداشته‌اند، برده و در ایام ولادت این امام همام، میهمان مردم مناطق مختلف هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار