پارس جنوبی جم که اولین سال حضور خود در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه می‌کند، این هفته میزبان پیکان تهران است و شرایط برای اولین میزبانی این تیم در لیگ برتر فراهم است.
کد خبر: ۴۶۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 31 July 2017
تیم فوتبال پارس جنوبی جم اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند و فوتبال‌دوستان استان بوشهر و به‌ویژه شهرستان جم چشمشان به این تیم است.

در اولین هفته لیگ برتر فوتبال کشور که جمعه هفته پیش برگزار شد، تیم پارس جنوبی جم موفق شد در تبریز تیم گسترش فولاد را با نتیجه چهار بر یک مغلوب سازد و حالا نگاه‌ها به این تیم بیشتر شده است.

از هفته دوم مسابقات نیز روز جمعه این هفته تیم پارس جنوبی جم در خانه میزبان تیم پیکان با مربیگری مجید جلالی است. این مسابقه اولین میزبانی جم در لیگ برتر فوتبال است و از حساسیت بالایی برخوردار است.


نیازمند حمایت همه مردم و هواداران هستیم

سرپرست تیم فوتبال پارس جم در حاشیه نشست هماهنگی برگزاری اولین بازی خانگی پارس جنوبی جم در لیگ برتر به خبرنگار مهر گفت: گام اول را در لیگ برتر فوتبال با پیروزی بیرون از خانه محکم برداشتیم.

رحیم خطیب خاطر نشان کرد: به حمایت همه مردم و هواداران شهرستان نیاز داریم. انسجام بسیار خوبی در مجموعه باشگاه و شهرستان وجود دارد و ایجاد حاشیه برای تیم می‌تواند به این انسجام لطمه وارد کند.

خطیب تصریح کرد: رسانه‌های شهرستان نقش مهمی در موفقیت تیم دارند و انتظار داریم به افزایش همدلی در شهرستان برای موفقیت تیم در ادامه لیگ کمک کنند.

سرپرست پارس جم بیان داشت: مدیریت رسانه در تیم کاری سخت و دشوار است و مدیر رسانه باید توان تعامل با رسانه های بزرگ کشور و مدیریت حواشی را داشته باشد، اگر چنین فردی با این شاخصه‌ها در شهرستان وجود دارد قطعا استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: برخی مطالب در خصوص قراردادهای کلان با عکاسان غیر بومی صحت ندارد و قطعا از ظرفیت عکاسان جم در مسابقات تیم پارس جم استفاده می‌کنیم.

هواداران در امنیت بازی مشارکت کنند

رئیس هیات فوتبال شهرستان جم نیز با اشاره به اولین میزبانی جم در لیگ برتر فوتبال گفت: لیدرهای تیم به برگزاری هر چه بهتر بازی های خانگی تیم پارس جنوبی جم کمک کنند.

محمد اسدی تاکید کرد: لیدرها و هواداران در تامین امنیت بازی ها مسئولان را یاری کنند.

وی گفت: همه باید کمک کنیم رفتارهای متناسب با شان مردم شهرستان جم در ورزشگاه به نمایش گذاشته شود.

اسدی ابراز امیدواری کرد: حضور تیمی از شهرستان جم در لیگ برتر، فرصتی بزرگ است که همه باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.


بهترین شرایط در ورزشگاه ایجاد می‌شود

رئیس کانون هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز گفت: از فرماندار جم به خاطر حمایت های ویژه از تیم در لیگ دسته اول و آمادگی برای لیگ برتر تقدیر می‌کنم.

سید علی موسوی خاطرنشان کرد: لیدرهای تیم عصاره هواداران و ورزش دوستان جم هستند و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین شرایط در ورزشگاه ایجاد شود.

وی تاکید کرد: انسجام هواداران با همراهی لیدرها به صورت جدی تر دنبال می‌شود.

موسوی با بیان اینکه بازی اول را بردیم اما نباید انتظارات را از تیم بالا ببریم چرا که تیم پارس جنوبی جم اولین حضور  خود را در لیگ برتر تجربه می کند، تاکید کرد: از ظرفیت های رسانه‌ای جم در روابط عمومی باشگاه استفاده شود تا بستر هم‌گرایی بیشتر فراهم شود.

ثبت کانون هواداران باشگاه پارس جنوبی جم

سید عظیم حسینی از فعالان اجتماعی نیز بیان داشت: اختلاف سلایق تاثیری در حمایت منسجم رسانه‌های شهرستان از تیم پارس جم نداشته و در باخت‌های فصل قبل هم همواره تیم مورد حمایت قرار گرفت.

وی گفت: پیگیر ثبت کانون هواداران باشگاه پارس جنوبی جم هستیم و تلاش می کنیم در بحث حمایت از تیم توسط  لیدرها و هواداران مثل تیم های بزرگ کشور منسجم عمل کنیم.

حسینی با بیان اینکه لازم است کانون هواداران مورد حمایت بیشتر قرار گیرد و اقلام مورد نیاز در اختیار لیدرها و هواداران قرار گیرد افزود: با تمام توان در کنار تیم هستیم و انتظار داریم باشگاه پارس جنوبی جم با نگاه ویژه به ظرفیت‌های شهرستان توجه کند.

وی گفت: مردم و هواداران جم تعصب خاصی نسبت به تیم دارند و امیدوارم در بازی های خانگی میزبان‌های شایسته‌ای برای تیم های رقیب و هواداران شان باشیم.


مردم و هواداران صاحبان اصلی تیم هستند

 فرماندار جم نیز ضمن تقدیر از همه مردم و هواداران در حمایت از تیم پارس جم افزود: مردم و هواداران صاحبان اصلی تیم پارس جنوبی جم هستند و حمایت مردم و هواداران بزرگترین سرمایه تیم است.
فتح الله نوروزی خاطرنشان کرد: افتخارم این است که بتوانم گامی در کمک به تیم پارس جنوبی جم بردارم. مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مجموعه مدیریتی باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم، رسانه‌های شهرستان و مردم و هواداران در موفقیت تیم نقش‌آفرین بودند و همه باید در پیروزی و شکست همراه و همدل باشیم.

وی ادامه داد: تیم پارس جم به سطح اول فوتبال کشور رسیده و شرایط ویژه‌ای بر این تیم حکم‌فرماست باید رفتارهای متناسب با جایگاه شهرستان و تیم داشته باشیم و نباید اجازه دهیم فضای احساسی به روند تیم و موفقیت‌ها و شان شهرستان جم لطمه وارد کند.

فضای امن و آرام در مسابقات فراهم می‌شود

نوروزی تصریح کرد: در بازی‌های لیگ برتر، شهرستان، مردم و هواداران زیر ذره‌بین فوتبال دوستان کشور و رسانه‌های بزرگ است و باید از این ظرفیت برای معرفی جم و فرهنگ غنی مردم این شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان جم ابراز داشت: شرایط حاکم بر مسابقات خانگی تیم پارس جنوبی جم در لیگ برتر متفاوت از لیگ‌های دیگر است و تلاش می‌کنیم با همراهی هواداران و مردم فضای آرام، پرشور و امن را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه جم در برخی از مسابقات میزبان تماشاگران پرشور تیم‌های بزرگ کشور است و باید میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های رقیب و هواداران شان باشیم، اضافه کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تامین امنیت مسابقات انجام شده اما تامین‌کنندگان اصلی امنیت و آرامش بازی‌ها مردم، هواداران و لیدرها هستند.


آماده‌سازی ورزشگاه انجام شد

نوروزی تاکید کرد: پیگیری های زیادی برای آماده‌سازی ورزشگاه انجام شد و مراحل نهایی آماده سازی در حال انجام است که تا قبل از بازی خانگی پارس جم تکمیل می‌شود.

فرماندار جم بیان داشت: تمام تلاش و پیگیری خود را برای برگزاری مطلوب بازی‌ها انجام داده‌ایم و انتظار داریم هواداران و لیدرها، فرهنگ غنی جم را در مقابل تیم‌های رقیب به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: اقلام مورد نیاز هواداران هر چه سریعتر در اختیار هواداران و لیدرها قرار گیرد تا حمایت ها با انسجام هر چه بهتر انجام شود.

نوروزی اظهار داشت: با حضور تیم پارس جنوبی جم، نشاط اجتماعی در جم به شکل محسوسی افزایش یافته و هواداری تیم جم را افتخاری برای خود می‌دانم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در آینده از ظرفیت‌های شهرستان در تیم پارس جم بیشتر استفاده شود.

نوروزی در پایان گفت: همراهی و همدلی بسیار خوبی در شهرستان برای حمایت از تیم پارس جم وجود دارد و قطعا ادامه این روند مثبت، به نتایج بهتر تیم در لیگ برتر کمک می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار