رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر از ثبت نام ۱۱۱ بنگاه اقتصادی جهت دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی و همچنین رونق تولید خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 26 July 2017
به نقل از روابط عمومی سازمان‌ صنعت ، معدن و تجارت استان‌ بوشهر ؛ سیدحسین حسینی محمدی درجلسه با مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی مرتبط افزود: در چهارچوب اقدامات صورت گرفته درحمایت از تولید و اشتغال ؛ طی ۴ماهه نخست امسال  ۱۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان جهت پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شده است .

حسینی محمدی با اشاره به اجرای طرح رونق تولید تصریح کرد: بنگاههای اقتصادی دارای مشکل نظیر سرمایه در گردش، اقساط معوقه بانکی، امور مالیاتی و غیره  می توانند بمنظور فعالیت دوباره واحد خود ، در خواست لازم را به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در این سازمان ارائه نموده تا نسبت به بررسی و راه حل قانونی با نگاه مثبت تصمیم گیری و رفع مشکل نمائیم .

وی در ادامه با تاکید بر ادامه روند حمایت از طرح ها و واحدهای صنعتی استان وفق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جاری افزود : پیش بینی تسهیلات بانکی مورد نیاز از  منابع داخلی بانک های عامل استان جهت اجرای طرح های فوق الذکر با ۳۲ درصد افزایش نسبت به پیش بینی سال گذشته   ۵ هزار و سیصد و پنجاه میلیارد ریال خواهد بود .

حسینی محمدی ابراز امیدواری کرد صاحبان صنایع ، معادن و متقاضیان دریافت تسهیلات یاد شده با ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز بتوانند حداکثر بهره مندی از فرصت موجود را در جهت رونق بیش از بیش صنعت استان نمایند .
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار