فرماندار جم گفت: اعتبارات شهرستان جم در سال جاری به دو برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۶۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 26 July 2017
به نقل از  روابط عمومی فرمانداری جم؛ فتح الله نوروزی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان جم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد افزود: در اعتبارات سال جاری به حوزه های آب، آموزش، بهداشت و درمان، ورزش و عمران شهری و روستایی توجه ویژه ای شده است.

وی با بیان اینکه در پیش بینی اعتبارات عمرانی سال جاری طرح های کلان و مهم شهرستان در اولویت قرار گرفته تصریح کرد: در اعتبارات جاری، ۲ میلیارد تومان برای آغاز فاز اول دانشکده فنی و مهندسی جم در نظر گرفته ایم که امیدواریم بتواند یکی از خواسته های مهم جامعه علمی شهرستان جم را تحقق بخشد.

نوروزی اضافه کرد: اعتبار لازم برای توسعه ساختمان دانشگاه پیام نور نیز اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه پیگیر احداث زمین چمن مصنوعی بزرگ فوتبال دانش آموزی جم از طریق کمک منطقه ویژه هستیم اظهار داشت: ۵ زمین مینی فوتبال در روستاها و یک زمین چمن مصنوعی بزرگ در روستای بهارستان با اعتبارات تملک دارایی شهرستان احداث می شود.

فرماندار جم از تکمیل سالن ورزشی آبگرمک خبر داد و گفت: اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته و امیدواریم در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.
 
نوروزی به تامین اعتبار احداث خوابگاه ورزشکاران در جم اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی خانه های جوان جم و انارستان نیز در سال جاری اجرایی می شود.
وی از تصویب اعتبار برای راه های مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: اعتبار اولیه برای احداث راه ریز-سرچشمه، راه ریز- دژگاه و اصلاح و بهسازی برخی راه های روستایی درنظر گرفته شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار