استاندار بوشهر با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان جم گفت: اعتبارات حوزه عمرانی شهرستان جم از ۱۷ میلیارد تومان سال قبل به ۶۴ میلیارد تومان در سال ۹۶ افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۶۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 26 July 2017
مصطفی سالاری بعدازظهر امروز در نشست با فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان جم با اظهار خشنودی از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با فعالان شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: نشست با نخبگان شهرستان‌ها سبب توسعه فرهنگ گفت‌وگو و تقویت شرائط استان بوشهر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نتایج نشست‌های هم‌‌اندیشی مناطق مختلف استان بوشهر در سفر به این شهرستان‌ها بررسی می‌شود گفت: در سفر به مراکز شهرستان‌ها در مرداد ماه، نتایج نشست‌های هم‌اندیشی بررسی می‌شود و  نتایج این نشست‌ها در قالب کتابی به مردم هر شهرستان ارائه و گزارش اقدامات صورت گرفته به اطلاع هم‌استانی‌ها رسانده می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت در زمینه محیط زیست و آسیب‌های اجتماعی وظایف مهمی دارد تاکید کرد: مردم نیز با تعامل با دولت نقش اساسی دارند و با ایجاد تشکل‌های منسجم می‌توانند مطالبه‌گری کنند.

سالاری، با تاکید بر اینکه شهرستان جم به عنوان میزبان صنعت، نیازمند توجه جدی است افزود: اعتبارات استانی شهرستان جم   از 17 میلیارد تومان سال گذشته، امسال به 46 میلیارد تومان افزایش یافته است و علاوه بر مبلغ یاد شده کوشش می‌‌شود از منابع ملی  برای تقویت زیرساخت‌های شهرستان جم، جذب اعتبار شود.

وی با بیان اینکه مشکلات استان بوشهر باید به صورت ساختاری برطرف شود خاطر نشان کرد: تخصیص 3 درصد هزینه کرد پروژه‌های صنعتی در حال ساخت به مناطق میزبان صنعت، از مصوبات خوب شورای عالی اقتصاد است که می‌تواند سبب رونق اقتصادی مناطق صنعتی شود.

استاندار بوشهر، با بیان اینکه توجه به آموزش عمومی مقدمه، پیشرفت آموزش عالی است خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان به یاری آموزش و پرورش بشتابند و از دهیاران، شوراها و شهرداران انتظار می‌رود در سال تحصیلی پیش‌رو به طور مستمر در مدارس حضور یابند و در توسعه دانش و تشویق دانش‌آموزان برتر تلاش کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار