مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: با توجه به اینکه در آستانه آزاد‌سازی صید میگو در آب‌های استان بوشهر قرار داریم سوخت شناورها بر‌اساس قدرت موتور و مدت تلاش صیادی تعیین می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 26 July 2017
حاصل‌مراد مرادی ظهر  امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه سوخت شناورهای صیادی استان بوشهر تامین شده اظهار داشت: برای تامین و توزیع سوخت 2 هزار و 100 فروند شناور صیادی استان بوشهر همزمان با آزاد سازی صید میگو  از پنجم مرداد در آبهای این استان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 500 فروند قایق با موتور بنزینی و 600 فروند موتورلنج با سوخت گازوئیل در استان بوشهر فعالیت می‌کنند گفت: تامین حداقل سوخت این شناورها براساس قدرت موتور، نوع صید و مدت تلاش صیادی تعیین می‌شود.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از ارائه سوخت شناورها در اسکله‌های صیادی خبرداد و خاطرنشان کرد: توزیع سوخت شناورها به قیمت مصوب در اسکله‌های صیادی استان بوشهر عرضه می‌شود.

مرادی با بیان اینکه در سه ماه نخست سال قبل 139میلیون و 787هزار لیتر گازوئیل توزیع شد تصریح کرد: میزان مصرف سوخت گازوئیل در سه نخست امسال در استان بوشهر با افزایش 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 154 میلیون و 330 هزار لیتر رسید که در بخش‌های کشاورزی، حمل و نقل، صید و صیادی و صنایع  مصرف شده است.

وی مصرف بنزین در سه ماه  نخست سال گذشته را 131میلیون و 464هزار لیتر دانست و افزود:این شاخص در مدت مشابه امسال با 8 درصد افزایش به 142میلیون و 403هزار لیتر رسید.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر با بیان اینکه سه جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شرکتی در استان بوشهر فعال است افزود: سه جایگاه عرضه سوخت شرکتی در شهرهای خارگ، گناوه و دیر و 62جایگاه خصوصی در زمینه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان بوشهر فعال است.

مرادی بیان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در سه شیفت کاری با بهره گیری از حدود 300 دستگاه نفتکش جاده پیما، سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف را تامین و توزیع می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار