دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید بوشهر گفت: همزمان با دهه کرامت، استان بوشهر میزبان کاروان سفیران نور، شامل ۷ نفر از خدام حرم مطهر امام مهربانی‌ها ثامن‌الحجج(ع) می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 26 July 2017
اکبر قائدی صبح امروز در جمع خبرنگاران، از برگزاری برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید، در نقاط استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: این برنامه‌ها به مناسبت دهه کرامت از سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با حضور خدام حرم رضوی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: امسال 7 خادم و روحانی از حرم رضوی به استان بوشهر برای برگزاری جشن‌‌های زیر سایه خورشید اعزام می‌شوند.

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید بوشهر بیان کرد: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد با‌سعادت امام رضا(ع)، استان بوشهر میزبان کاروان سفیران نور شامل 7 نفر از خدام حرم مطهر امام مهربانی‌ها حضرت امام رضا(ع) می‌شود.

قائدی ایجاد شور و نشاط دینی و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور را از اهداف جشن‌‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر دانست و افزود: این کاروان از روز جمعه 6 مرداد‌ از طریق فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر می‌شوند و به‌مدت 9 روز در مراکز شهرستان‌ها و به‌ویژه روستاهای محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر برنامه‌های خود را اجراء می‌کنند.

وی با بیان اینکه در ایام دهه کرامت  برنامه‌‌های مختلفی در استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: این برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله رسیدگی به نیازمندان، ایتام، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان، نشست با خانواده زندانیان و معلولان  از برنامه‌های تدوین شده است.

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید بوشهر با بیان اینکه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای برگزاری جشن زیر سایه خورشید در استان بوشهر شده است تاکید کرد: برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان بوشهر صورت گرفته و تلاش می‌شود تا این برنامه‌ها با کیفیت بالایی با مشارکت مردم و مسئولان برگزار شود.

قائدی جایگاه استان بوشهر در برگزاری زیر سایه خورشید را ممتاز دانست و  تصریح کرد: دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید» همزمان با ایام دهه کرامت، از 3 تا 15 مرداد در 31 استان کشور و 34کشور جهان برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار